Rezultatele cautarii dupa : "romani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Intre Dumnezeu si Neamul meu, dupa Referendum. Razboi sau Pace?
Marti, 31 Iulie 2012
 “Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea

TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Cu sau fara copertina, Morgan La Dud are portierele deschise.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Ursus schimba seful de marketing. Grant McKenzie pleaca. Mihai Barsan (re)vine.
Marti, 07 Februarie 2012
 Mihai Barsan este noul Vice Presedinte de Marketing, inlocuindu-l pe Grant McKenzie care va conduce echipa de marketing a companiei din grupul SABMiller din Republica Ceha.
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Pariu cu Viata (Pro TV) - primul loc in publicul comercial, urban, 4-17 ani si 13-17 ani
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Romanii despre directia TVR: 45% buna, 24% gresita
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Sondajul de opinie a fost realizat de CURS, la solicitarea TVR, in luna octombrie, pe un esantion reprezentativ la nivel national: 1.102 respondenti cu varste de 18 ani si peste, marja de eroare ±3%.
Bacteria ucigasa bate la usa. Cine raspunde?
Luni, 30 Mai 2011
 20 de Milioane de romani asteapta ziua la coada, dupa ce, in fiecare noapte, in magaziile marketurilor de diverse dimensiuni se descarca tiruri,...
58% dintre utilizatorii de Internet Mobil, folosesc zilnic telefonul mobil pentru a intra online
Joi, 05 Mai 2011
 Potrivit rezultatelor „Unlocking the Power of Mobile”, din totalul activitatilor realizate de romani pe telefoanele mobile, un procent de 31% sunt dedicate serviciilor de date (internet pe mobil sau e-mailing-ului), 19% sunt activitati de SMS, iar 43% sunt apeluri telefonice. Comparativ cu Romania, utilizatorii internationali petrec semnificativ mai mult timp cu serviciile de...
Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

3-4 Milioane EUR UniCredit Tiriac la Mediacom, 23, Rogalski Grigoriu si Republika
Marti, 15 Martie 2011
 In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare:  23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)

480.000 EUR productie de publicitate si Mari Actori Romani la Sud-Est Production
Miercuri, 09 Martie 2011
 In crestere cu aproximativ 60% comparativ cu 2009, pe langa proiecte cum sunt „Colectia mari Actori Romani” si „Povesti pentru prichindei” cu Mircea Albulescu, casa de productie condusa de Sorin Popescu are in portofoliu si proiecte recente pentru clienti de publicitate cum sunt filmarile si postproductia pentru spoturile Germanos, Greenfield, postproductie si...
Lowe PR devine de astazi GolinHarris
Marti, 01 Martie 2011
 Parte a grupului international de marketing si comunicare Interpublic, reteaua de relatii publice GolinHarris a fost fondata in 1957, si are parteneriate de lunga durata cu...
Doi romani in Luerzer’s Best 200 Illustrators
Vineri, 14 Ianuarie 2011
 Vali Petridean, Group Creative Director si Sorin Sorasan, Ilustrator de la Publicis Romania sunt singurii romani selectati in Luerzer’s Best 200 Illustrators 2011
Doamne ajuta, in 2011 !
Marti, 04 Ianuarie 2011
 Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
European Excelence Awards pentru McCann PR, Coca-Cola FIFA 2010
Luni, 13 Decembrie 2010
 Agentia de relatii publice McCann PR a luat premiu pentru proiectul Coca-Cola, Trofeul Cupei Mondiale trofeul cupei FIFA 2010
Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
Miercuri, 08 Decembrie 2010
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.