Rezultatele cautarii dupa : "romani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Leo Burnett finaliste la Cannes Lions. Saatchi&Saatchi, finalista cu o campanie internationala.
Luni, 17 Iunie 2013
 Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Romania la sectiunile Direct, Media, Outdoor, PR, Press si Promo & Activation 
Elvetienii o spun lumii intregi: Dacia si Arctic au cel mai bun raport calitate pret
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.

 

Antena 1 are suspiciuni privind legitimitatea si obiectivitatea cercetarii lui Sorin Alexandrescu
Joi, 30 Mai 2013
 „Antena1 considera ca institutiile statului trebuie sa actioneze exclusiv in baza legii, in conditii de maxima obiectivitate si transparenta, fara a fi influentate de interese economice sau de alta natura. Cercetarea domnului Sorin Alexandrescu la initiativa unui reprezentant al RCS&RDS (companie cu care exista mai multe litigii civile si comerciale) creeaza insa suspiciuni...
Graffiti BBDO vopseste cu Spor, dupa o licitatie cu Saatchi&Saatchi, Publicis si Sister.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
 Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Ordonanta pune in pericol intreaga industrie spune Radu Florescu, UAPR
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 „Ordonanta pune in pericol intreaga industrie” si „da peste cap practicile dezvoltate in lume in ultimii 50 de ani” spune Radu Florescu, CEO, Centrade Saatchi & Saatchi si Presedinte UAPR

Bucharest Design Center expune functional Exista si design romanesc
Marti, 27 Noiembrie 2012
 Saptamana aceasta, pana pe 2 decembrie 2012, Bucharest Design Center ii cheama pe toti cei pasionati de design de obiect sa vada colectia din cadrul campaniei „exista si design romanesc” expusa la complexul rezidential Alia Apartments (Bd. Maresal Averescu 7A).
Specialistii Guvernului vor modificarea publicitatii in Legea Audiovizualului fara agentii
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
 Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.

Radu Florescu sprijina campania lui Obama
Marti, 25 Septembrie 2012
 Radu Florescu, Presedintele grupului Centrade, si fratele sau, John Florescu, co-prezideaza Comitetul pentru realegerea lui Obama. 
Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
Intre Dumnezeu si Neamul meu, dupa Referendum. Razboi sau Pace?
Marti, 31 Iulie 2012
 “Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea

TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Cu sau fara copertina, Morgan La Dud are portierele deschise.
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Ursus schimba seful de marketing. Grant McKenzie pleaca. Mihai Barsan (re)vine.
Marti, 07 Februarie 2012
 Mihai Barsan este noul Vice Presedinte de Marketing, inlocuindu-l pe Grant McKenzie care va conduce echipa de marketing a companiei din grupul SABMiller din Republica Ceha.
The (New) Face of URSUS, de Brici Entertainment
Marti, 13 Decembrie 2011
 „Scopul proiectului solicitat de URSUS Breweries a fost de a oferi chipul puternic si reprezentativ al Romaniei de azi”, spun reprezentantii de relatii publice ai campaniei.
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.