Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 18 Septembrie 2014
Trofeul a fost castigat de agentia condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan la sectiunea Public Relations, in categoria Brand Development
Joi, 18 Septembrie 2014
Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
Luni, 11 August 2014
Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Joi, 24 Iulie 2014
Plecand de la sloganul performanta 100% romaneasca, liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a unui parteneriat cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania
Joi, 26 Iunie 2014
Laura Iane (Saatchi & saatchi), Mihai Gongu (GMP) si Mihai Fetcu (Geometry Global) au fost cooptati in in juriile single si multi-channel ale festivalului de publicitate Golden Drum
Marti, 24 Iunie 2014
Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR
Miercuri, 18 Iunie 2014
Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Joi, 13 Februarie 2014
Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Vineri, 07 Februarie 2014
Miercuri, 05 Februarie 2014
“Nu cred ca are nimeni monopolul firescului in publicitate, nu exista copyright pe somn sau caini” Lucian Georgescu, “ad father” GAV, agentia autoare
Marti, 21 Ianuarie 2014
Radioul a fost o necesitate a instalarii democratiei. O spus-o public chiar BBC la desfiintarea serviciul radio BBC in limba romana sau in limbile altor tari, motivand utilitatea serviciului international pana la instalarea unor regimuri democratice in tarile respective.
Luni, 16 Decembrie 2013
Diagnosticat cu cancer la 20 ani, apropiatii tanarului Nicu Pavil i-au gandit si o inedetita poveste de strangere de fonduri inspirata din atat de indragita “Punguta cu 2 bani”
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
Joi, 22 August 2013
Incepand de miercuri 21 august, Adrian Sarbu nu mai este Presedinte si CEO Central European Media Enterprises Ltd. Intr-o pozitie mai inalta decat cea de presedinte CME nu a mai fost niciun alt om de media roman.
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Vineri, 12 Iulie 2013
Potrivit comunicatului Intact, cresterea publicitatii Antenelor se datoreaza performantelor de audienta si investitiilor in programe de calitate, care au adus Intact Media Group o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: