Ordonare dupa: data / relevanta
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (Joi, 16 Februarie 2017
iLikeIT revine intr-un nou sezon la Pro TV sambata, 18 februarie, de la ora 10:00 cu subiecte precum realitatea virtuala, realitatea augmentata, inteligenta artificiala, masinile autonome si casele inteligente, dupa ce George Buhnici si Marian Andrei au fost in Statele Unite ale Americii, in Las Vegas, pentru Consumer Electronics Show.
Marti, 14 Februarie 2017
Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Luni, 06 Februarie 2017
Comunitatea de-clic, impreuna cu partenerii de la Campact, Germania si #Aufstehn, Austria, organizeaza saptamana aceasta (marti, 7 februarie, o actiune si o inmanare de semnaturi in fata sediului FSC (Forest Stewardship Council) din Bonn.
Vineri, 03 Februarie 2017
Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
Vineri, 03 Februarie 2017
„Pentru ca Bucurestiul este acum Non Stop in strada, joia asta nu dam film”, si-au anuntat publicul spectator, initiatorii platformei online cinepub.ro
Joi, 02 Februarie 2017
Joi, 26 Ianuarie 2017
Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
Monitorizarile Academiei Romane, Institutul de Lingvistica Iorgu Iordan, la cererea CNA, pentru 12 posturi TV si 2 retele de radio, au scos in evidenta abateri privind calitatea limbii romane in programele si publicitatea audio-vizuala
Marti, 17 Ianuarie 2017
Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Miercuri, 04 Ianuarie 2017
Potrivit reprezentantilor agentiei de marketing Perceptum, mai putin de jumatate dintre IMM-urile din Romania (42%) au o pagina de Internet, o cifra ingrijoratoare in privinta utilizarii celei mai eficiente metode de promovare a afacerii de catre antreprenorii romani.
Miercuri, 14 Decembrie 2016
In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
Sambata, 03 Decembrie 2016
Conform analizelor Pro TV, primul show live al noului sezon Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10 puncte de rating si 27.3% share pe segmentul publicului comercial
Luni, 28 Noiembrie 2016
„Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului.
Joi, 24 Noiembrie 2016
Timp de o saptamana, incepand din 25 noiembrie, „Telejurnalul” de la ora 20.00 aduce in atentia publicului povestile romanilor care voteaza in afara granitelor
Luni, 21 Noiembrie 2016
Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Sambata, 12 Noiembrie 2016
Peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul disputat vineri, 11 noiembrie si transmis in direct la TVR. Rating* mediu de 14,1% si o cota medie de piata** de 31,9% la nivel national. Urban - rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%. Public Comercial - (18-49 urban) 15,1% rating mediu,...
Vineri, 11 Noiembrie 2016
Producator si procesatorul de preparate din carne, se alatura suporterilor romani pentru infruntarea alimentara care se va intampla la meciul Romania – Polonia care va fi transmis pe canalele de telviziune.
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: