Rezultatele cautarii dupa : "romani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
35.000 de romani, studenti internationali. 120 de universitati vin la RIUF, in octombrie.
Joi, 21 Septembrie 2017
 Peste 11.000 romani opteaza pentru studiile in strainatate in fiecare an, fiind atrasi de mediul academic international, de modalitatile de predare diferite, dar si de latura practica a cursurilor, arata reprezentantii de comunicare RIUF
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Trei creativi romani jurizeaza ADCE Awards 2017
Vineri, 15 Septembrie 2017
 Andy Daniluc, Creative Director Cake, Alex Strimbeanu, Creative Director JANDL Bratislava si Simona Suman, Group Creative Director MRM/McCann si membri ADC Romania, fac parte din juriul celei de-a 26-a editii ADCE Awards.
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Cele mai influente campanii Droga 5, la Cannes Summer din 31 august
Vineri, 25 August 2017
 Ultima intalnire din seria regalului de creativitate Cannes Summer il celebreaza pe David Droga, cu o retrospectiva a celor mai influente campanii din istoria agentiei Droga 5, la care se adauga prezentarea castigatorilor Cannes Lions de la Direct, Digital si Media, anunta reprezentantii de comunicare ai seriei de evenimente.
Ce marci locale si internationale prefera Generatia Millennials (18-37 ani) din Romania?
Joi, 24 August 2017
 Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis...
36 case in doar 5 zile. Familii cu venituri mici - beneficiari si voluntari in constructia Big Build
Miercuri, 23 August 2017
 Kaufland Romania, partenerul strategic BIG BUILD, a suplimentat donatia pentru proiect astfel incat familiile beneficiare sa plateasca o rata mai mica pentru locuinte cu pana la 100 de lei lunar, pentru o perioada de 20 de ani
1 din 5 romani a vazut la TVR victoria FCSB la Plzen. 1 din 3, in minutul de aur. TVR 1, lider de audienta.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public  1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
Luni, 31 Iulie 2017
 “Smithers Pira estimeaza ca Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est, in conditiile in care luam in calcul inclusiv productia din Turcia, care este cel mai puternic jucator din regiune.” spune Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
1.483 de copii si 20 de scoli au participat la atelierele Art Safari Kids 2017
Marti, 25 Iulie 2017
Pe langa partenerii institutionali, evenimentul a fost sprijinit de Lexus, Gi Group, Domicilio, Silva, Tastemakers, Decor Floor, Milliken, Policolor, Gerflor, Microsoft, Roca, Illy, Merenist Profesional, Domeniile Samburesti, Retropolitan Republic, World Class, Huawei, Uber, Konica Minolta, Aqua Carpatica, Moir,...
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
Noul packaging Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group)
Marti, 27 Iunie 2017
 1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Cei 18 premianti care pot folosi timp de un an eticheta Votat Produsul Anului
Vineri, 19 Mai 2017
 Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice