Rezultatele cautarii dupa : "romani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
La 22 de ani de la lansare dar si de Ziua Nationala, PRO TV canta RomanEsti, oriunde-ai fi
Sambata, 02 Decembrie 2017
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
1 din 4 romani din publicul comercial au fost Pe Bune la Pro TV cu Andi Moisescu
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Noutati in design romanesc, cadouri traditionale si concerte live la ALT.CRACIUN 2017
Vineri, 24 Noiembrie 2017
 Din 12 decembrie, ARCUB deschide portile pasajului Hanului Gabroveni pentru ediata 2017 a targului alternativ ALT.CRACIUN. 
50 de designeri expun la hub-ul creativ The Ark in Cloud no 9 Pop Up Store
Marti, 14 Noiembrie 2017
 Uniti sub tema iernii #FellingBlue, cei 50 de designeri promit sa aduca in fata pasionatilor de fashion cele mai noi colectii, piesele cele mai trendy ale sezonului, dar si tinutele care au avut de-a lungul vremii cel mai mare succes la public.
Galeriu & Partners comunica pentru Mastering the Music Business care se va deschide cu Tudor Chirila
Luni, 13 Noiembrie 2017
 Printre vorbitoriii conferintelor de pana acum s-au numarat Smiley, Damian Draghici, Nicu Alifantis, Tataee (BUG Mafia), Cornel Ilie (Vunk), Dan Byron, alaturi de reprezentanti ale unora dintre cele mai puternice platforme online, la nivel global – Thorsted Freese (Believe Digital), Lucas Iliev (Music Gateway), Sam Taylor (TuneCore), Chris Cooke (CMU Insights) si altii.
FRF nu poate face public bugetul noii identitati a Echipei Nationale de Fotbal motivand ca este o entitate de drept privat
Vineri, 10 Noiembrie 2017
 „FRF este o entitate de drept privat si nu face publice date financiare” au raspuns oficialii de comunicare ai Federatiei Romane de Fotbal intrebati de adplayers care a fost bugetul de rebranding / noua identitate a Echipei Nationale a Romaniei.
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Presedintia Romaniei la UE sub emblema Daciei. Studentii au fost preferati in locul profesionistilor.
Miercuri, 08 Noiembrie 2017
Competitia pentru imaginea Presedintiei Romaniei la UE a fost lasata pe mana studentilor, profesionistii fiind probabil menajati pentru treburi mai grele sau pentru ca proiectul nu cere neaparat si vreo calificare si nici macar vreo indrumare in servicii de consultanta de brand.
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Fost director general MediaPro Studios, Carmen Zahiu (Rotaru) conduce noua divizie Tempo BTL
Luni, 06 Noiembrie 2017
Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
Mai mult de 2 din 5 romani din publicul comercial au urmarit meciul FCSB - Beer Sheva (Pro TV)
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban
Televiziunea Romana pune piatra de temelie pentru noul sediu al TVR Craiova
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 „Este o mare bucurie sa putem pune prima caramida la temelia noului sediu al TVR Craiova”, a declarat Doina Gradea, director general intermar al TVR, despre investitia in noul sediu TVR Craiova care se ridica la suma de 5.241.350 lei si este realizata din fonduri proprii.
45 de designeri in piele si peste 1000 de produse vin la targul de design Materia
Joi, 02 Noiembrie 2017
 Creat si sustinut de Platforma A U T O R  si incurajat de Romanian Design Week, evenimentul de pe 4 si 5 Noiembrie de la Sala Dalles din Bucuresti este primul targ contemporan de...
Juniorii brandurilor de familie de azi, administrarea averii familiei de maine.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
 Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
Marina Sturdza, Romanian Princess elogiata in memoriam in The New York Times
Vineri, 27 Octombrie 2017
Sub titlul „Marina Sturdza, Romanian Princess and Humanitarian”, unul din cele mai importante ziare americane, The New York Times, face un frumos elogiu vietii si activitatii Printesei Marina Sturdza, la doua zile de la trecerea Sa la Domnul.
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
Miercuri, 25 Octombrie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
Luni, 23 Octombrie 2017
 Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
O casa pentru 1 din 3 romani din publicul tv comercial de la Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 19 Octombrie 2017
 A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Stiinta ramane la Rogalski Damaschin PR. Agentia bate palma al doilea an cu Bucharest Science Festival
Joi, 12 Octombrie 2017
 Aflat la a cincea editie, Bucharest Science Festival a adus impreuna cercetatori din Romania si strainatate, care au avut contributii semnificative in domeniul lor.