Rezultatele cautarii dupa : "romana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Grey, Propaganda si Tempo, castigatoare la AdPrint 2010
Duminca, 28 Martie 2010
 Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Afacerea Mutu si noua atitudine Ursus de la Nationala
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu. 
Cosmote a schimbat sloganul la Ogilvy Atena si Bucuresti
Luni, 08 Februarie 2010
In timp ce creatia schimbarii "Alaturi de tine" cu "Lumea nostra esti tu" este semnata de Bold Ogilvy Atena si implementata la Ogilvy Romania, contul de media al...
Cosmin Alexandru schimba modelul B&P Brandivia
Luni, 01 Februarie 2010
 Referindu-se la dimensiunea cifrei de afaceri de aproximativ 100.000 EUR in 2009, inaintea aliantei cu B&P Braun & Partners, fondatorul Brandivia a afirmat pentru AdPlayers...
Cosmin Alexandru aliaza Brandivia cu B&P Braun&Partners
Luni, 01 Februarie 2010
 Ex co-fondator si Managing Director al GfK Romania – Institut de Cercetare de Piata intre 1992 si 2005, Cosmin Alexandru este incepand din 2005 consultant independent in...
Revolutia Radio: Chinurile facerii UNIFUN - primul radio liber din Romania
Vineri, 15 Ianuarie 2010
 Intr-un serial sub numele Revolutia Radio, AdPlayers radiografiaza cateva dintre cele mai relevante momente din viata primului post de radio in FM-ul romanesc - UNIFUN....
BCR doneaza echivalentul reducerilor in campania Dar din Dar se face binele
Vineri, 11 Decembrie 2009
 Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
Dupa 20 de ani de la prima emisie, initiatorii Uniplus Radio vor in Piata Universitatii
Luni, 23 Noiembrie 2009
 Fondatorii primului post de radio independent din Romania, Uniplus Radio (fost Unifan), in prezent devenit Magic FM, isi revendica Piata Universitatii la 20 de ani de la prima...
ARMAD pune protectia datelor personale pe prima pagina a autoritatilor
Joi, 12 Noiembrie 2009
 Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) organizeaza joi, 19 noimebrie evenimentul “Marketing direct si protectia datelor personale”
DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
Joi, 29 Octombrie 2009
 25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Imposibil de obtinut prin Advertising John Griffits, la Marketing in Direct
Miercuri, 21 Octombrie 2009
 „Marketingul Direct va ofera CONTROL, si posibilitatea de a testa cantitati mici – imposibil de obtinut prin Advertising” a afirmat astazi John Griffits, la evenimentul Marketing in Direct care se desfasoara astazi la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
More Than Pub nu se intelege cu ARMAD la banii RODIRECT
Luni, 31 August 2009
 Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) este de acord sa achite fostului organizator doar o treime din costurile angajate pe conferinta RODIRECT 
Bataie in ARMAD pe cascavalul RODIRECT
Miercuri, 19 August 2009
 Potrivit unor surse AdPlayers din piata, secretul demisiei fostului presedinte ARMAD ar fi legat de transformarea RODIRECT intr-o scena de prezentari de vanzari a 2-3 membri
Marketing Direct: de la 18-19 Milioane EUR in 2008, incotro?
Luni, 10 August 2009
 Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut  cu intre 20% si 25% 
RoDirect 2009, cu John Griffiths si Mark Earls, pe 9 septembrie
Marti, 30 Iunie 2009
 Asociatia Romana de Marketing Direct ii aduce pe John Griffiths si Mark Earls la cea de-a 4-a Editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, pe 9 septembrie
Cannes Lions: Facerea de bine si continuarea de mama a festivalului
Marti, 16 Iunie 2009
 La mai putin de o saptamana inaintea desfasurarii Cannes Lions, doar 10 organizatii din Romania erau confirmate ca ar urma sa participe la festivalul de publicitate ce va avea loc in...
Fundatia Principesa Margareta a Romaniei a organizat “Crosul Generatiilor cu Pastel Age
Joi, 30 Aprilie 2009
 Agentia a asigurat servicii de consultanta sportiva si implementare pentru “Crosul Generatiilor”, competitie derulata miercuri, 29 aprilie, in Parcul Herastrau
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Gabi Szabo si Claudiu Niculescu cheama cu Pastel Age 2.000 de elevi in Cupa 1
Miercuri, 08 Aprilie 2009
 Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...