Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 01 Iunie 2009
Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania
Luni, 01 Iunie 2009
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Organizat de asociatia Ovidiu Rom, in colaborare cu agentia Sister, Balul de caritate de Halloween, este programat la Pro Cinema pe 15 noiembrie de la ora 14.00,
Miercuri, 05 Noiembrie 2008
gentia MRM Partners lanseaza noul site tematic ROM Senzatii Tari pentru Cadbury Romania.
Joi, 30 Octombrie 2008
Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului
Joi, 23 Octombrie 2008
Intr-un anunt de recrutare scris pompieristic pe Best Jobs, o agentie de publicitate care se pozitioneaza cu 15 ani vechime cauta “Managing Director – Ful Services Advertising Agency”
Joi, 15 Noiembrie 2007
Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
Joi, 08 Noiembrie 2007
Agentia Sister si Bucegi au jucat in prima linie a "Campionatului de table Bucegi" organizat in 8 orase din Romania
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) ofera în prezent date pentru 145 de site-uri web, dar în curând toate cele aproximati 190 de site-uri incluse în masuratoare vor beneficia de rezultate, sistemul fiind imasura sa ofere rezultate pentru un numar nelimitat de site-uri
Miercuri, 03 Octombrie 2007
La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Promotia de toamna pentru Cif si Domestos este semnata de Brands & Bears
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat în noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Joi, 20 Septembrie 2007
Participanta la sectiunea de discutii a modulului de Legislatie si Autoreglementare, ce va avea loc joi, 27 Septembrie, în cadrul IAA Summit, Mihaela Ungar - Presedinte RAC mai afirma, pentru AdPlayers.ro, ca “poate singura problema pe terenul autoreglementarii este o mai buna cunoastere a activitatii si existentei RAC-ului”
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Marti, 18 Septembrie 2007
„Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia Bogdan Naumovici - Chief Creative Oficer la Leo Burnett, pentru cursurile Qualians, o declaratie mai veche pentru AdPlayers.ro
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: