Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company îsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea în topul producatorilor de produse alimentare
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
Luni, 02 Octombrie 2006
Lunarul Tango apare în luna octombrie cu o coperta tridimensionala, în care imaginea vedetelor de pe coperta se transforma în imaginea a doua sticlute de parfum, Bulgari Pour femme si Bulgari Pour homme
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate în locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, în colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii a fost organizat în România de agentia The AdStore, companie care s-a implicat în actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata româneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" în curtea Televiziunii Române, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata în urma unei licitatii, contul fiind anterior în portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job în publicitate al sefului de creatie al agentiei
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst România a început promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este gestionata si dezvoltata de distribuitorul român A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitând sa dea tonul la tendinte în retailul telecom, pe lânga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, în acelasi spatiu
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmând estimarea de saptamâna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de înscrieri românesti, plasând publicitarii din România pe locul 1 la acest capitol
Joi, 21 Septembrie 2006
Eufonika, brandul care ofera convorbiri pentru utilizatorii de telefonie fixa, anunta ca promotia 1688+1 a ajuns la final, si „a atras numerosi utilizatori noi ai serviciului EUfonika, rezultatul fiind înregistrarea a aproape 8,500 de noi clienti”, a spus Tudor Bosînceanu (foto), Director Comercial Eufonika
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE România semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila având, dupa primele 7 luni de activitate pe piata româneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: