Rezultatele cautarii dupa : "rom"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Factor produce de 1.200.000 EUR, īn crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, īn crestere de la 725.000 EUR cāt īnregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Sanoma Hearst Romānia pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vānzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst Romānia a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vānduta īn 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, īn plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor īnntrece īn campania de promovare pāna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Lowe are 6 Accounti noi
Vineri, 15 Decembrie 2006
Young & Restless, pasionate de publicitate. Asa spune Lowe & Partners ca sunt Oana Miclos, Ana-Maria Smultea, Ilinca Strajan, Gloria Tanase, Alina Cuzmin si Veronica Ciacoveanu, noi "accounti" care au planuri mari la agentia de publicitate
Sorin Predescu va fi, din ianuarie, Creative Director, Brandstalk
Joi, 14 Decembrie 2006
Īncepānd cu ianurie 2007, Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide Romānia
In touch with 1 milion de clienti
Joi, 14 Decembrie 2006
COSMOTE a acordat 1.000.000 de minute gratuite pe an pe viata clientului cu numarul 1 milion, cifra pe care a atins-o la un an de la intrarea pe piata
Brandient a realizat Top Brands pentru BusinessWeek Romānia
Joi, 14 Decembrie 2006
Primul top al celor mai valoroase 50 de branduri romānesti "īncearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul", spune Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient
NDP de Sarbatori este devorata la Cluj
Joi, 14 Decembrie 2006
Agentia locala MSA organizeaza Noaptea Devoratorilor de Publicitate – editie Speciala de Sarbatori la Cluj Napoca, pachetele de sponsorizare catre parteneri īn valoare de aproximativ 14.000 - 15.000 EUR fiind devorate īn doar 5 zile
White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din Romānia partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu īsi mai ating cu atāta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas īl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
MTV electrocuteaza Depeche cu Voltaj
Luni, 11 Decembrie 2006
Trupa "Made īn Romania" VOLTAJ se claseaza din nou pe primele locuri ale MTV World Chart Express, unul dintre cele mai importante topuri difuzate de MTV Europe, trupa autohtona devansānd vedete internationale consacrate precum Depeche Mode, The Killers, Nelly Furtado, James Morrison
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si īl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnānd prima campanie online din Romānia "mai serioasa" pe Yahoo!
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica īn Romānia a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare īn timp ce asteapta īn statie
ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara īndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata īn proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca īsi va umple sacul, īn exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca īn Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata īn Romānia de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari īn imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil īn versiunea tiparita, reclame TV, online si īntr-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit īntr-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din īntreaga lume
Mark Walton, Scala JWT: Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem māndri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, cāstigat la īnceputul saptamānii