Rezultatele cautarii dupa : "rezultate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

Cum fentezi promovarea cu bani pe Facebook ?
Miercuri, 31 Octombrie 2012
“Ca brand este foarte important sa oferi valoare si bucurie utilizatorului, iar atunci acesta va duce singur mai departe mesajul tau. Bineinteles astfel si butonul “Promote” se vede din ce in ce mai mic" Alex Cernatescu, Infinit Solutions.

De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Euromedia si Beta Cons tintesc 3% din vanzarile statiilor RATB pe 2012 cu Bus-Shelter 4 More
Luni, 06 August 2012
 Euromedia si Beta Cons tintesc pentru a doua jumatate a anului in curs 3% din vazarile de publicitate outdoor din statiile de autobuz pe 2012 (Bus-Shelter) cu noul format Bus-Shelter 4 More, dupa cum a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, director vanzari  al companiilor de publicitate outdoor membre Epamedia.
Decizia este luata de oameni care nu se pricep. Negocierile 'La client'.
Miercuri, 25 Iulie 2012
 De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

Secretele SNA. Moca Audienta: 1 din 7 cititori citesc publicatiile fara sa le cumpere.
Miercuri, 21 Martie 2012
 Mai exact 14,3% la ziare, si putin peste 15% in cazul revistelor consuma presa la locul vanzarii, asa cum arata cele mai recente rezultate din Studiul National de Audienta. Iata doar unul dintre motivele pentru care audienta unei publicatii poate fi mai mare decat tirajul vandut. Da, exista si oameni care nu isi explica de ce audienta este mai mare decat...
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Google cauta continut mai recent. Mai mult de 1/3 din rezultate sunt afectate.
Joi, 10 Noiembrie 2011
 Noul algoritm de cautare Google pune accent pe continut mai recent si afecteaza 35% din rezultate

Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

Splendid Thematics in proces cu Odyssey Communication
Vineri, 19 August 2011
Se va ajunge la termenul de judecata? Cocor SA, compania ce administreaza vanzarile mediafatadei cu acelasi...
ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Lista castigatorilor Effie Awards Romania 2011
Marti, 14 Iunie 2011
 Sursa: Effie Awards Romania
Matematica The Group loveste din nou: in fruntea clasamentului industriei
Joi, 19 Mai 2011

Partener si presedinte The Group, Mihaela Nicola in Q magazine: „Primul an in care The Group s-a asezat in fruntea clasamentului industriei a fost si pentru noi o surpriza frumoasa. Al doilea a insemnat dorinta de a pastra aceasta izbanda. Iar de la al treilea an, am incetat sa numaram” 

Ovidiu Florea: Evenimentele de la Realitatea TV nu vor afecta vanzarile
Vineri, 01 Aprilie 2011
 Desi voci din piata de media spun ca evenimentele pot avea un potential efect negativ in planul imaginii statiei in piata de publicitate, contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea, managerul de vanzari al Realitatea TV a afirmat ca nu crede ca “discutiile” care au loc in prezent intre Consiliul de Administratie si managerul postului vor influenta veniturile din publicitate...