Rezultatele cautarii dupa : "rezultate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
Joi, 10 Martie 2016
 Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
“Fiecare partener este de mare ajutor in proiectele de educatie Corina Elena Vint, Director Tudor Vianu
Joi, 25 Februarie 2016
 Colegiul National de Informatica „Tudor Vianu”organizeaza in perioada 26-29 februarie a 8-a editie pentru Romanian Master of Mathematics si a 5-a editie pentru Romanian Master of Physics.
Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm

Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Surse adplayers: Metrorex se aliaza cu compania sindicatului Sindomet impotriva Spectacular
Joi, 04 Februarie 2016
 Contactat telefonic, Vlad Ruta, Administrator Special al Spectacular, a afirmat ca este la curent cu intentiile de alianta ale Metrorex si companiei Sindicatului lucratorilor de la Metrou, dar ca spera ca aceasta sa duca la deblocarea contractului, nicidecum imptriva companiei Spectacular.
Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Scoala de Valori cauta 65 de tineri exceptionali. Companii majore printre sustinatori.
Miercuri, 25 Noiembrie 2015
 Printre sustinatorii proiectului Scoala de Valori care cauta Exceptionalii 2016 se numara McCann, Strauss, ING, Zentiva, BCR, Parlamentul European, Saint Gobain, Coca-Cola Helenic, BNP Paribas, Kaufland, Petrom si altii.

Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
Luni, 27 Iulie 2015
 Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa. 
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
 Publicitatea online “displaya scazut cu 7%
Miercuri, 15 Iulie 2015
 Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor. Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
Luni, 13 Iulie 2015
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
PR, CSR
Copiii Deltei ne-au lasat Dunarea mai curata. Ne-au strans 2.500 de saci de deseuri.
Luni, 06 Iulie 2015
 
In suflet cu tot verdele gradinii si tot albastrul cerului. Raluca Lupta de-acasa. Analize si pasi, dupa 15 iulie.
Joi, 25 Iunie 2015
Raluca lupta de-acasa. Urmatoarele analize la jumatatea lunii iulie. ""Cand am deschis poarta casei, mi-a intrat direct in suflet tot verdele gradinii si tot albastrul cerului."
Ce vor agentiile in licitatii? Etape obligatorii, 3-5 agentii, buget si transparenta. Onorariul, optional.
Marti, 23 Iunie 2015
 
Crestere cu 50% la “Cea mai mare agentie independenta de digital din Romania
Luni, 15 Iunie 2015
 Cu o cifra de afaceri 1,5 Milioane de euro si o crestere de 50% in 2014, comparativ cu anul precedent, Infinit Solutions ramane si in 2015 “Cea mai mare agentie independenta de digital din Romania”
Povestea Ralucai Tonciu (II). Marele razboi chinezesc pentru sanatatea ei la Fuda Cancer Hospital.
Luni, 11 Mai 2015
 Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 “Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,