Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Noiembrie 2023
O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Miercuri, 18 Octombrie 2023
83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
Luni, 09 Octombrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
Vineri, 22 Septembrie 2023
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor...
Marti, 05 Septembrie 2023
80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
Vineri, 25 August 2023
Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Joi, 17 August 2023
Pretul ieftin nu mai reprezinta principala motivatie de achizitiea BCA-ului, asa cum se intampla in 2016 (63%), eficienta produsului (rapiditatea de construire – 32%, faptul ca se construieste usor – 28%) si caracterul durabil/ rezistent in timp (25%) sunt in prezent cele mai importante motivatii de...
Marti, 01 August 2023
Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Miercuri, 19 Iulie 2023
54% dintre romani sunt ingrijorati in legatura cu rezistenta locuintei in care traiesc in eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977. Pentru 81% dintre romani rezistenta locuintei este al doilea cel mai important aspect evaluat in procesul de informare asupra unui spatiu de locuit, dupa stabilirea...
Vineri, 07 Iulie 2023
Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Joi, 08 Iunie 2023
In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Marti, 23 Mai 2023
Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Miercuri, 10 Mai 2023
Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
Miercuri, 03 Mai 2023
Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Marti, 21 Martie 2023
52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
Joi, 09 Martie 2023
In contextul in care inmatricularile de autoturisme noi in Romania au crescut, in februarie 2023, cu 44.49% fata de aceeasi perioada a anului trecut[1], iar interesul pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce in ce mai mare, cel mai nou studiu Reveal Marketing Research si-a propus sa evalueze...
Luni, 23 Ianuarie 2023
Potrivit unui Studiu Reveal Marketing Research, 45% dintre cei angajati au punte intre weekend si ziua de 24 Ianuarie, in timp ce 55% vin la serviciu luni, 23 ianuarie. Marea majortitate a romanilor aloca, in medie, un buget de 593 RON de persoana in minivacanta, in timp ce tinerii cu varste cuprinse intre 18-34...
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: