Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Mai 2019
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur,...
Miercuri, 22 Mai 2019
Prezenta in aproape 500 de localitati, PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
Luni, 22 Aprilie 2019
Astfel, prin mobilizarea a 200 de membri voluntari din echipele magazin si sediu, au fost plantati peste 10.000 de salcami, stejari si ulmi in localitatile Lipanesti (Prahova), Cuza Voda (Galati) si Apahida (Cluj), cu sprijinul asociatiilor „Se poate”, „Planteaza in Romania” si...
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
Luni, 08 Aprilie 2019
Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Vineri, 01 Februarie 2019
Potrivit lantului de magazine, in ultimii ani, clientii aleg preponderent modelele cu design modern, cu linii drepte si insertii de sticla sau aluminiu. De semenea, romanii prefera culorile moderne, in tendinte, spre exemplu nuantele de gri, alb sau nuantele naturale de lemn.
Marti, 17 Iulie 2018
Lantul de magazine le-a pregatit copiilor institutionalizati un cadou special: un foisor de gradina decorat cu flori in ghivece si echipat complet cu masa si scaune.
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Joi, 11 Ianuarie 2018
Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Luni, 18 Decembrie 2017
Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Miercuri, 26 Aprilie 2017
Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sanatatii, cuprinse intr-un studiu coordonat de OMS, in Romania obezitatea infantila a devenit o problema: un copil din patru cu varsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenta suprapoderalitatii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din Romania este de 26,75 %, iar prevalenta obezitatii este de 11,6 %.
Vineri, 07 Aprilie 2017
Lansata la 30km de Bucurestil, prima cooperativa agricola fondata alaturi de un retailereste dezvoltata la Varasti si produce 5.000 de tone de legume
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Miercuri, 26 Noiembrie 2014
De la infiintare si pana in present, doar Profitshare a generat vanzari de aproape 100 de milioane de euro (415 Milioane lei).
Sambata, 02 August 2014
Lantul de magazine s-a alaturat campaniei “Apa trece, Vineri, 04 Noiembrie 2011
Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: