Rezultatele cautarii dupa : "responsabilitate sociala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Romanii pot vota sportivii care ne-au unit prin sport timp de 100 de ani. Marea Unificare Sportiva
Joi, 02 August 2018
 Lansat de Fundatia Alexandrion, campania CSR Marea Unificare Sportiva (mareaunificaresportiva.ro) si-a propus sa aduca recunoastere marilor legende...
PR, CSR
Institutul National al Patrimoniului promoveaza patrimoniul cultural al Romaniei in campania Cronicari Digitali, cu Zaga Brand
Joi, 26 Iulie 2018
 Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
LEROY MERLIN sarbatoreste vara alaturi de copiii de la centrul de plasament Pinocchio din Bucuresti
Marti, 17 Iulie 2018
Lantul de magazine le-a pregatit copiilor institutionalizati un cadou special: un foisor de gradina decorat cu flori in ghivece si echipat complet cu masa si scaune. 
2000 de medicamente absente. Taxa clawback care a ajuns la 25% si taxa de raft, care depaseste in multe cazuri 20%, sunt principalele cauze.
Marti, 10 Iulie 2018
Medicamente din toate categoriile terapeutice, nu numai citostatice, sunt in pericol de a disparea adancind criza cronica a medicamentelor din ultimii 3 ani care afecteaza toti pacientii, dar si competitivitatea industriei producatoare locale
Epica Awards 2018 a dat start inscrierilor cu o campanie semnata de Wieden + Kennedy
Vineri, 06 Iulie 2018
 Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este  semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
Campania de responsabilitate sociala Policolor Culorile Romaniei sustine 8 proiecte in 2018
Miercuri, 04 Iulie 2018
 De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Simona Halep, Dorna si Salvati Copiii Romania indeamna romanii sa isi ia un #Jobdeosecunda in sprijinul copiilor nascuti prematur
Miercuri, 20 Iunie 2018
 Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
Peste 357 milioane de infectii cu transmitere sexuala, anual. Veneris lanseaza campania #TabooFighter
Marti, 12 Iunie 2018
 Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii, consilierea si, mai ales, schimbarea atitudinii fata de educatia sexuala sunt principalele modalitati de preventie impotriva ITS (inclusiv HIV) si a sarcinilor nedorite.
Sesiuni de terapie multisenzoriala pentru copii prin Programul Dr. Pestisor - terapeutul copiilor.
Marti, 12 Iunie 2018
 Peste 120 de copii cu diferite tipuri de deficiente din Brasov si Covasna se bucura de terapie gratuita prin proiectul „Dr.Pestisor – terapeutul copiilor”
Aplicatia Voci pentru Maini sprijinita de Fundatia Orange ajuta persoanele cu deficiente de auz
Joi, 07 Iunie 2018
Prin aplicatia "Voci pentru Maini", persoanele cu deficienta de auz din Romania pot apela video un interpret, pentru servicii de interpretare mimico-gestuala in timp real
Dumbrava Vlasiei ii invita la joaca pe copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe
Joi, 07 Iunie 2018
 Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Sibiul gazduieste a treia conferinta nationala despre accidentul vascular cerebral
Joi, 24 Mai 2018
 In cadrul evenimentului se va dezbate subiectul AVC 360°  Practica multidisciplinara centrata pe pacient
Dar din Darul Lacrimi si Ingeri se face Raiul. Doi oameni din comunicare, trup si suflet langa o tanara de 36 de ani, diagnosticata cu cancer ovarian.
Sambata, 12 Mai 2018
 Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian,  sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Accidentul Vascular Cerebral in conferinta nationala. Riscuri si dizabilitati subliniate in conferinte AVC360
Vineri, 11 Mai 2018
 Organizat de Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS EDU), in cea de-a treia conferinta nationala despre accidentul vascular cerebral se va dezbate subiectul „AVC 360° - Practica multidisciplinara centrata pe pacient"
Campania #MeToo, faza pe avocati. Hartuire sexuala la doua case de avocatura cu birouri in Romania
Joi, 10 Mai 2018
 Recent The Times scria ca firma Clifford Chance a anuntat inceputul unei a doua anchete a unor reclamatii de comportament sexual nepotrivit in care este implicat unul dintre partenerii sai, potrivit francizei locale a publicatiei The Times, detinuta in Romania de Legal Marketing
8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer
Joi, 10 Mai 2018
 8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer unde vor avea loc 280 de sesiuni de experimente, la al caror acces participarea este gratuita.
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
Joi, 03 Mai 2018
 La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de...