Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Joi, 02 August 2018
Lansat de Fundatia Alexandrion, campania CSR Marea Unificare Sportiva (mareaunificaresportiva.ro) si-a propus sa aduca recunoastere marilor legende...
Joi, 26 Iulie 2018
Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
Marti, 17 Iulie 2018
Lantul de magazine le-a pregatit copiilor institutionalizati un cadou special: un foisor de gradina decorat cu flori in ghivece si echipat complet cu masa si scaune.
Marti, 10 Iulie 2018
Medicamente din toate categoriile terapeutice, nu numai citostatice, sunt in pericol de a disparea adancind criza cronica a medicamentelor din ultimii 3 ani care afecteaza toti pacientii, dar si competitivitatea industriei producatoare locale
Vineri, 06 Iulie 2018
Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
Miercuri, 04 Iulie 2018
De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Miercuri, 20 Iunie 2018
Din 2013 si pana in prezent, Dorna si Salvati Copiii au dotat 50 de maternitati din tara cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru ingrijirea nou-nascutilor prematur, in valoare aproximativa de 600.000 de euro.
Marti, 12 Iunie 2018
Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii, consilierea si, mai ales, schimbarea atitudinii fata de educatia sexuala sunt principalele modalitati de preventie impotriva ITS (inclusiv HIV) si a sarcinilor nedorite.
Marti, 12 Iunie 2018
Peste 120 de copii cu diferite tipuri de deficiente din Brasov si Covasna se bucura de terapie gratuita prin proiectul „Dr.Pestisor – terapeutul copiilor”
Joi, 07 Iunie 2018
Prin aplicatia "Voci pentru Maini", persoanele cu deficienta de auz din Romania pot apela video un interpret, pentru servicii de interpretare mimico-gestuala in timp real
Joi, 07 Iunie 2018
Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Joi, 24 Mai 2018
In cadrul evenimentului se va dezbate subiectul AVC 360° Practica multidisciplinara centrata pe pacient
Sambata, 12 Mai 2018
Fondatorii Asociatiei Lacrimi si Ingeri, doi oameni din marketing si comunicare, Monica Dragut si Razvan Stoian, sunt trup si suflet langa Lavinia Cojocaru (foto), o tanara de 36 de ani, in lupta cu cancerul.
Vineri, 11 Mai 2018
Organizat de Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS EDU), in cea de-a treia conferinta nationala despre accidentul vascular cerebral se va dezbate subiectul „AVC 360° - Practica multidisciplinara centrata pe pacient"
Joi, 10 Mai 2018
Recent The Times scria ca firma Clifford Chance a anuntat inceputul unei a doua anchete a unor reclamatii de comportament sexual nepotrivit in care este implicat unul dintre partenerii sai, potrivit francizei locale a publicatiei The Times, detinuta in Romania de Legal Marketing
Joi, 10 Mai 2018
8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer unde vor avea loc 280 de sesiuni de experimente, la al caror acces participarea este gratuita.
Luni, 07 Mai 2018
Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment, initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Joi, 03 Mai 2018
La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: