Rezultatele cautarii dupa : "research"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Studiu in piata de media 2020: Numarul 1 pe licitatii noi castigate global si local: GroupM a atras 3.7 Mld. USD new business mondial si 12,6 Mil. USD local
Miercuri, 30 Septembrie 2020
 Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, GroupM este desemnat grupul de media numarul 1 pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 3.7...
Ogilvy Romania sustine proiectele creative din cadrul Romanian Design Week 2020
Joi, 17 Septembrie 2020
 O instalatie experimentala si un outdoor neconventional in spatiul bucurestean sunt doar cateva dintre ideile creative prin care Ogilvy Romania sustine proiectele din cadrul editiei Romanian Design Week din acest an.
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Stefanini Group si Stefanini Infinit (Infinit Agency) se alatura Forbes Romania pentru a co-crea Digital Hour of Power 2020
Miercuri, 26 August 2020
 Evenimentul digital va avea loc miercuri, 2 septembrie 2020, in direct pe pagina Forbes Romania, iar inscrierile pentru “DIGITAL HOUR OF POWER 2020” si agenda actualizata in timp real se fac online pe pagina
De ce pleaca forta de munca in strainatate? Motivatii si vulnerabilitati ale migratiei lucratorilor, in Ghidul KPMG 2020 privind detasarea internationala
Miercuri, 13 Mai 2020
Ghidul KPMG privind detasarea internationala a lucratorilor ofera printre randuri si raspunsuri la intrebarea de ce pleaca oamenii la munca in strainatate, dar si care sunt vulnerabilitatile migratiei fortei de munca, atat pentru lucratori cat si pentru companii.
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Noul brand engagement: Safety & Facts. 1 Milion de interactiuni social media analizate de Tribal Worldwide Romania (The Group) cu Empathy Engagement
Miercuri, 08 Aprilie 2020
 Folosind un instrument intern special dezvoltat pentru acest metric, agentia a analizat sentimentul si interactiunile userilor de pe Facebook din peste 1.000.000 de engagement-uri, reusind astfel sa calibreze mesajele brandurilor din portofoliul Tribal, in functie de contextul actual.
Top 3 agentii Effie Awards Romania 2019: Leo Burnett Romania, McCann Worldgroup Romania si Media Investment
Marti, 11 Iunie 2019
12 agentii si companii au fost premiate la editia a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfasurat la Ateneul Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie si 16 Bronze Effie.
10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
Castigatorii Effie Awards 2019, pe 10 iunie. In finala, 21 de agentii si companii
Joi, 30 Mai 2019
 21 de agentii si companii au obtinut nominalizari in 25 de categorii de concurs: Auchan | Cohn & Jansen JWT | Digital Star | Geometry Global Romania | GMP+WEBSTYLER | Headvertising | Jazz Communication | Kubis Interactive | Leo Burnett Romania | MAINSTAGE THE AGENCY | McCann Worldgroup Romania | Mercury360...
Group Creative Director, McCann PR, Simona Simon jurizeaza la Cannes Lions 2019
Joi, 16 Mai 2019
 Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezinta Romania in juriul de Relatii Publice al Cannes Lions 2019, urmand sa evalueze lucrarile ce se vor califica pe lista scurta. Simona s-a alaturat echipei de creatie a McCann PR in urma cu trei ani si coordoneaza din perspectiva creativa conturile de FMCG & finance si retail, ale agentiei, contribuind la dezvoltarea...
Cea mai buna retea de date mobile din Romania: Vodafone
Marti, 23 Aprilie 2019
 Vodafone Romania este certificata drept cea mai buna retea de date mobile din Romania, potrivit testelor realizate in martie 2019 de catre compania independenta de testare a retelelor de comunicatii P3 communications GmbH din Germania.
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
Topul global al creativitatii in publicitate pe domenii de business. AdForum Business Creative Report 2019
Miercuri, 23 Ianuarie 2019
 Printre performerii editiei din acest an se numara Jung von Matt Spree (Germany) in Automotive; McCann NY  pe segmentul Finance ; DDB Chicago pe segmentul Food & Beverage; AMV BBDO (UK) in Health & Beauty; BETC Paris in categoria Luxury & Premium; Marcel (France) in Retail si Jung Von Matt...
Media si divertismentul trebuie sa priveasca dincolo de Generatia Z in contextul demografic in schimbare
Luni, 21 Ianuarie 2019
 Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.
#1 Hit Radio, ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Luni, 14 Ianuarie 2019
 Conform studiului de audienta realizat in perioada 27 august - 16 decembrie 2018 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.511.500 de persoane
Invata sa planifici si sa cumperi media de la cei mai buni: Seniorii din agentii si organizatiile de profil
Marti, 18 Decembrie 2018
 Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
Marti, 04 Decembrie 2018
 Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
« 7 8 9 10 11 »