Rezultatele cautarii dupa : "research"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Medii de lucru extraordinare? Best Employers Study a dat start editiei 2016
Joi, 14 Aprilie 2016
 Adresata companiilor cu peste 50 de angajati si minim trei ani pe piata, cercetarea aflata la a patra editie aduce recunoastere publica organizatiilor ce au reusit sa creeze medii de lucru extraordinare pentru angajatii lor.
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
Miercuri, 06 Aprilie 2016

Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta  sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...

Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Noaptea Predictiilor face ordine in timpuri. Prognoze de urmarit in 2016.
Joi, 26 Noiembrie 2015
 “Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
Luni, 31 August 2015
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica

ZenithOptimedia: Consumul online video va creste cu pana la 23.3% in 2015 si cu 19.8% in 2016
Miercuri, 05 August 2015
 
Timisoreana n-ar fi Prima bere cu tatal tau. Povestea merge incotro?
Miercuri, 29 Iulie 2015
 
Vacantele scurte si dese, cheia marilor succese
Marti, 05 Mai 2015
 Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Povestea Ralucai Tonciu. Lupta pentru ca viata ei sa mearga mai departe.
Luni, 27 Aprilie 2015
  “Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai. 
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
 Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
100 de marketing si brand mangeri din FMCG & Retail la conferinta Brand Building 2015
Vineri, 20 Martie 2015
 “Asteptam la eveniment cei mai buni 100 marketing si brand manageri din FMCG”  a declarat pentru adplayers Cristian Badescu, Redactor Sef Piata
Director nou de programe la Pro TV, cu expertiza in Balcani
Miercuri, 07 Ianuarie 2015
 Stella Litou se alatura echipei PRO TV in calitate de Director Programe dupa ce a fost Head of Strategy and Development pentru MTG, Nova Broadcasting Group din Sofia, Bulgaria si alti doi ani la Alpha TV Grecia (RTL)

Ascultati de 1,4 Milioane, pentru emisiuni de familie
Marti, 09 Decembrie 2014
 La 9 ani de radio impliniti de Mos Niculae, Itsy Bitsy FM a atras o audienta de familie de 1,4 milioane de persoane, potrivit unui studiu D&D Research
Bucegi scoate din buzunar aproape 300.000 lei in “Meserii pentru Romania
Luni, 24 Noiembrie 2014
 Trei licee cu clasa a 13-a din Bucuresti si din tara care formeaza meseriasi vor primi fiecare cate 97.500 lei in sprijinul implementarii proiectelor educationale.

 

Cei mai buni 50 din cele mai bune 24 de companii la Premiile Piata 2014
Luni, 10 Noiembrie 2014
 
450 de candidaturi la 50 de trofee si 180 de manageri din 50 companii de top la Gala Premiilor PIATA
Miercuri, 05 Noiembrie 2014
 Castigatorii trofeelor vor fi cunoscuti in cadrul Galei Premiilor Piata ce va avea loc in seara zilei de 6 noiembrie, la salonul Le Diplomat de la Hotel Hilton, din Bucuresti

Noi clienti de publicitate atrasi de familie la Itsy Bitsy
Miercuri, 24 Septembrie 2014
 Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,