Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Marti, 31 Mai 2016
Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, Marti, 26 Aprilie 2016
Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”) a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Marti, 19 Aprilie 2016
Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Joi, 14 Aprilie 2016
Adresata companiilor cu peste 50 de angajati si minim trei ani pe piata, cercetarea aflata la a patra editie aduce recunoastere publica organizatiilor ce au reusit sa creeze medii de lucru extraordinare pentru angajatii lor.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Joi, 26 Noiembrie 2015
“Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Miercuri, 05 August 2015
Marti, 05 Mai 2015
Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Luni, 27 Aprilie 2015
“Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai.
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Vineri, 20 Martie 2015
“Asteptam la eveniment cei mai buni 100 marketing si brand manageri din FMCG” a declarat pentru adplayers Cristian Badescu, Redactor Sef Piata
Miercuri, 07 Ianuarie 2015
Stella Litou se alatura echipei PRO TV in calitate de Director Programe dupa ce a fost Head of Strategy and Development pentru MTG, Nova Broadcasting Group din Sofia, Bulgaria si alti doi ani la Alpha TV Grecia (RTL)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: