Rezultatele cautarii dupa : "report"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 »
Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Pro TV International intra in pachetul de baza Sky Italia
Joi, 14 Mai 2009
 Potrivit postului de televiziune, numarul romanilor din Italia se ridica la 1,6 Milioane
Stirile Kanal D in parteneriat cu CNN World Report
Vineri, 17 Octombrie 2008
Pilonii colaborarii sunt fosta Realitatea Tv, Nicoleta Dragusin, corespondentul CNN in Romania si contributor la CNN World Report in ultimii 4 ani, si Mihaela Antoche, Directorul...
McCann Erickson licentiaza campania Falsoft pentru Microsoft
Marti, 03 Iunie 2008

Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR

 

IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

''Aberatia  ''noi suntem eficienti, nu creativi'' (..) este o tampenie incomensurabila'' Adrian Preda, Leo Burnett
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
McCann Erickson Romania ridica reteaua McCann in Gunn Report
Miercuri, 23 Ianuarie 2008
Agentia a intrat in clasamentul celor mai creative 50 de agentii din lume, principala contributie la aceasta pozitionare fiind adusa de campania de print pentru Maggi (cu executiile “Mount Rushmore”,...
RECMA publica topul celor mai competitive retele de media, in licitatii
Marti, 15 Ianuarie 2008

Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).

Comunicare romaneasca nominalizata la European Excellence Awards
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Ema Prisca, CD, Graffiti BBDO: „Lumea a inscris incredibil de mult si de prost (la Golden Drum)”
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Proximity a luat Silver la DMA Echo Awards
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Ultima zi de înscrieri la IAA Summit
Luni, 17 Septembrie 2007
21 Septembrie este ultima zi in care mai pot fi facute rezervarile pe module la IAA European Summit, a afirmat pentru AdPlayers.ro Victor Dobre - Director Executiv IAA, care a mai adaugat ca cei interesati de diverse teme ar trebui sa se grabeasca pentru a mai prinde un loc, pentru ca rezervarile vin continuu pe email
DDB, Media Direction impreuna cu Lipton, Apa Nova si Primaria au dat mana pentru racorire cu vapori de apa
Miercuri, 25 Iulie 2007
"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori",  a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
Mediafax Annual Report – Constructii 2007, pe piata
Vineri, 22 Iunie 2007
Tiparit in 10.000 de exemplare, conform editorilor, Mediafax Annual Report – Constructii 2007 se distribuie gratuit companiilor care opereaza in domeniul constructiilor si industriile conexe, tariful lista (Rate Card) pentru o pagina de publicitate fiind de 4550 RON
Synergy Group deschide Synergy Nord la Bacau
Marti, 15 Mai 2007
"Suntem foarte mandri sa fim, cred, prima agentie bucuresteana care se stabileste in Bacau—ceea ce spune multe despre potentialul pe care il vedem in oras si in zona", declara Sandra Pralong (foto), fondatoarea Synergy
DDB a luat 6 branduri din 7 licitatii
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit,  Finetti YUP si Splendor Cruises
Creative Planning&Performance la Brandstak
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
TV
Magnetique vrea în Top 5 si 150.000 EUR, cu noul Stiletto
Marti, 20 Februarie 2007
În urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pâna la sfârsitul anului, si sa ajunga, în foarte scurt timp, în Top 5 al revistelor online de femei
OMD si Starcom Media Vest, în fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar în topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Magnetique vrea peste 350 K din piata online, pe MenReport
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si îsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum în teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
« 4 5 6 7 »