Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Septembrie 2010
Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
Miercuri, 22 Septembrie 2010
Potrivit managerului companiei, in prima zi de targ in jur de 100 de vizitatori au vizitat firma de obiecte promotionale
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
Marti, 03 August 2010
„Castigatoarea licitatiei, nu este o firma specializata de consultanta de brand” se arata intr-o pozitie a companiei despre castigatorarea licitatieie pentru brandul...
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Vineri, 07 Mai 2010
Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
Marti, 27 Aprilie 2010
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Miercuri, 07 Aprilie 2010
Directorul general Adevarul Holding a confirmat pentru AdPlayers demisia de la sefia grupului, dar a refuzat sa faca vreun comentariu privind motivele care au dus la luarea deciziei
Marti, 30 Martie 2010
Preview AdPlayersTV, disponibil din 31martie in AdPlayers, cu Claudiu Dobrita ( Grey Bucharest), Adrian Preda (Tempo Advertising), Andrei Tripsa ( Propaganda ) si Mihai Gongu...
Luni, 14 Decembrie 2009
Pentru schimbarea preconizata la jumatatea lui martie 2010, editorul a apelat la Mario Carcia, designer care a creat si relansat concepte pentru peste 500 de ziare, reviste...
Luni, 05 Octombrie 2009
Erata: AdPlayersREPORT 2009 include 19 agentii de relatii publice si 23,5 Milioane EUR
Luni, 28 Septembrie 2009
AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Vineri, 25 Septembrie 2009
AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Joi, 11 Iunie 2009
The World Federation of Advertisers (WFA) si The European Association of Communication Agencies (EACA), al carei membru este si UAPR
Luni, 13 Aprilie 2009
In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Miercuri, 25 Martie 2009
Compania de cercetare internationala in industria de marketing si comunicare RECMA investigheaza 1115 de jucatori cu activitate relevanta in industria interactiva, intergul raport...
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Marti, 27 Ianuarie 2009
Doi oameni de a caror relevanta in presa scrisa nimeni nu mai trebuie convins, creioneaza diferit viitorul presei scrise, fiecare cu argumentele sale in doua interviuri in...
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: