Rezultatele cautarii dupa : "relatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Romāna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a īntors de curānd Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Gabriela Lungu: Un rau necesar
Joi, 19 Octombrie 2006
La cāteva zile īnainte de plecarea din companie, sefa Ogilvy PR spune ca i-au placut spiritul oamenilor agentiei, filozofia de lucru, valorile, si nu i-a placut, "dar e un rau necesar", birocratia tipica oricarei mari companii internationale
Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006
"Ogilvy este si va ramāne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine īnsa a venit vremea absolvirii", declara Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, care va parasi grupul Ogilvy, īncepānd cu jumatatea lunii noiembrie
ARBOmedia intra īn comunicare BtoB
Luni, 16 Octombrie 2006
Condusa de Dan Ionescu (foto), fost Strategy & TV New Business Director al regiei ARBOmedia, nou lansata ARBOvision Romania spune ca va completa serviciile Grupului ARBOmedia si va fi specializata īn servicii de comunicare business-to-business care vor contine atāt componente de relatii publice cāt si consultanta īn domeniul campaniilor clasice de ATL sau BTL
Noua la Action Global Communications
Joi, 12 Octombrie 2006
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani īn relatii publice, din care ultimul la GMP 
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat īn septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat īn portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, avānd ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata īn volume
Magnetique are o noua strategie
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Action Global Communication a cāstigat Emerging Romania
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Propaganda si-a luat 9 ani de media
Joi, 28 Septembrie 2006
Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta īn publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lānga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
Miercuri, 13 Septembrie 2006
"Pe lānga rezolvarile creative, agentia ofera solutii īn zona de marketing si are o abordare globala si strategica a domeniului nostru de activitate", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Propaganda, Beatrice Boban de la Departamentul Relatii Publice si Comunicare, Finans International Leasing IFN
McCann Romania mulge TNUVA
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
Joi, 07 Septembrie 2006
"La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR", a declarat, pentru AdPlayers, Laura Florea, Corporate Affairs Director, A&D Pharma
PR, CNA
Colaboratorii 2activePR sunt pusi sub supraveghere
Miercuri, 06 Septembrie 2006
"Va informam ca, īn urma sesizarilor primite, ati fot pus sub supraveghere pentru o lunga perioada de timp", se arata īntr-o Nota informativa CNARP trimisa partenerilor si colaboratorilor agentiei de relatii publice
Drum catre Graffiti BBDO
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe lānga marele premiu constānd īn participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, cāstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO īn parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramāne īn agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri īn "prima agentie de publicitate", conduce īn prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Va fi incitant sa lucrez īn ilegalitate  Marius Ursache, Grapefruit
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din Romānia, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze īn "ilegalitate"
Zeci De Mii De Euro, din ComunicateDePresa īn Ro
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii avānd īn acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Peroni, īn Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media