Rezultatele cautarii dupa : "relatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Iubitorii de caini pot urca pe scena de la Bucuresti a turneului mondial Cesar Millan!
Luni, 20 Februarie 2017
 Desfasurate cu „casa inchisa”, show-urile pe care Cesar Millan le-a sustinut de-a lungul timpului peste tot in lume, de la Beijing pana la Las Vegas, au adus cate 14.000 – 15.000 de persoane la fiecare spectacol, acum si la Sala Polivalenta, Bucuresti.
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Realitate virtuala, augmentata, inteligenta artificiala si masini autonome in noul sezon iLikeIT! Pro TV.
Joi, 16 Februarie 2017
 iLikeIT revine intr-un nou sezon la Pro TV sambata, 18 februarie, de la ora 10:00  cu subiecte precum realitatea virtuala, realitatea augmentata, inteligenta artificiala, masinile autonome si casele inteligente, dupa ce George Buhnici si Marian Andrei au fost in Statele Unite ale Americii, in Las Vegas, pentru Consumer Electronics Show.
Protocol de colaborare ANAF - ICI pe informatii privind proprietarii de domenii
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Protocolul are ca obiect colaborarea partilor in vederea transmiterii datelor de identificare din baza de date a ICI Bucuresti ale detinatorilor domeniilor cu extensia .ro, inregistrate in serviciul RoTLD (www.rotld.ro).
Cu colegul de birou la Altar. 1 din 4 romani a avut o relatie serioasa la birou.
Marti, 14 Februarie 2017
 Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Schimbari la varful marketingului unui lant de magazine gigant.
Miercuri, 01 Februarie 2017
 Neconfirmate pana la aceasta ora, potrivit informatiilor adplayers, nu este exclus ca schimbarea de managament sa aduca pe piata si o licitatie care sa invite companiile cu expertiza in furnizarea de servicii de marketing si comunicare in retail.
De la comis-voiajor la fondatorul imperiului McDonald s. Povestea, pe ecrane.
Luni, 30 Ianuarie 2017
 „Fondatorul”, o drama despre nonconformistul antreprenor american Ray Kroc – un agent de vanzari din Illinois, este povestea adevarata a transformarii McDonald’s-ului dintr-un mic stand cu hamburgeri, in 1954, intr-un imperiu global cu peste 35,000 de locatii in jurul lumii. 
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
 Donatii de peste 51,000 euro catre SOS Satele Copiilor prin campania KFC - Bucket de bine
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
 Prin intermediul comunicarii, KFC doneaza un leu din costul fiecarui Hot Bucket vandut, pentru al doilea an consecutiv
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Galeriu & Partners (The Group) isi prezinta planurile La Biblioteca, in Cismigiu.
Joi, 22 Decembrie 2016
 Restaurantul din parcul Cismigiu este si loc de evenimente corporate, dupa cum anunta promotorii locului. La Biblioteca dispune de inca o sala perfecta pentru proiectari de planuri marete.
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
 Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Agentia Anului, 3 Gold Internetics si 3 Silver Internetics pentru MRM // McCann Romania
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Peste 500 mii USD pentru Doctor Strange pentru primele zile in Romania
Vineri, 11 Noiembrie 2016
In primele zile de la lansare, DOCTOR STRANGE a inregistrat in Romania incasari record de peste 500.000 de dolari americani, aducand pe marile ecrane cel mai nou super-erou din Universul Cinematografic Marvel.
Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit prin facilitatea fiscala 20%
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit folosind „facilitatea fiscala 20%”, au aratat Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, EY Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare in cadrul conferintei organizate astazi, 9 noiembrie, pe baza unor cifre oferite in exclusivitate de...
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...