Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 24 Martie 2017
Albumul “Gypsy Rock (Change Or Die)” contine 16 piese, iar primul single extras este “In statie la Lizeanu (Domnisoara, Domnisoara)”, featuring Smiley, piesa care depaseste 15 milioane de vizualizari pe YouTube si se afla in TOP 10 difuzari pe radio si TV
Marti, 11 Iunie 2013
Administrat de agentia Eye Conexiuni, evenimentul de comunicare a calitatii Tchibo de Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei a luat bilet de 15.000 euro pentru a inchiria Trenul Regal
Miercuri, 02 Septembrie 2009
Marcile de bere de la European Food au intrat in portofoliul agentiei in urma unui proces de selectie inceput in luna mai, la care au participat mai multe agentii
Vineri, 17 Octombrie 2008
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Vineri, 29 Iunie 2007
"Cu numai 100 de kg de colorant alimentar si cateva ore de munca, am transformat piata intr-un curcubeu si am adus bucurie in sufletele oamenilor", este de parere artistul Daniel Gontz, autorul operei
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Vineri, 26 August 2005
Printre membrii clubului ce promoveaza sporturile nautice, agentia ii enumera pe MS Regele Mihai I, Printul Dimitrie Sturdza, Calin-Popescu Tariceanu, Sergiu Celibidache, Adrian Sarbu, George Copos sau Constantin Balaceanu-Stolnici
Marti, 19 Iulie 2005
Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: