Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 11 Iulie 2014
Cel mai mare cont de creatie telecom din aceasat toamna a fost castigat de o agentie locala, dupa o finala cu 2 agentii de publicitate.
Marti, 20 Mai 2014
Fundatia Soros devine „Fundatia pentru o societate deschisa“ cu GO Studio, divizia de business a GMP Group specializata in design grafic...
Marti, 20 Mai 2014
Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Miercuri, 16 Aprilie 2014
Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.
Vineri, 21 Martie 2014
Potrivit unor surse din piata, pe langa agentiile de portofoliu, Romtelecom si Cosmote au chemat si alte companii de publicitate intr-o sedinta de briefing. Adevar sau ranchiuna pe cei chemati, sursele spun ca una dintre invitate ar avea echipe de creatie prea apropiate de cele care administreaza creatia unui alt operator de telefonie.
Luni, 17 Martie 2014
Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.
Luni, 10 Februarie 2014
Adrian Nicolaescu s-a despartit de marketingul Caroli pentru Mega Image, unde este noul director de marketing al lantului de magazine detinut de Delhaize Group incepand din luna februarie
Marti, 14 Ianuarie 2014
“Cu 4 colegi si vreo 6 colaboratori” dupa cum afirma Raluca Hanganu, partener la Naked & Jones, micul atelier de comunicare fondat alaturi de Adrian Isaia, ex Next si Violet
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
Joi, 12 Decembrie 2013
Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
Vineri, 16 August 2013
Fondator si Director Creativ al companiei Brandient, Cristian Kit Paul a fost invitat sa faca parte din juriul competitiei Rebrand 100 Global Awards, editia 2014
Vineri, 12 Aprilie 2013
ING Marti, 13 Noiembrie 2012
Cu 11 ani de marketing si comunicare, Ioana Popa se alatura agentiei full–service si preia pozitia de Client Service Director, dupa ce a fost la ING Bank, Millenium Bank si Marketing si IBP Group
Luni, 27 August 2012
Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Miercuri, 22 August 2012
Cu o cifra de afaceri de 750,000 EUR, in crestere cu 10% comparativ cu 2010, Brandient pariaza in anul 2012 si pe business-ul din afara granitelor Romaniei. Pe afacerea biroului deschis la Singapore.
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Marti, 13 Martie 2012
Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Joi, 01 Martie 2012
Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: