Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 August 2018
„Atacurile, intimidarile, dezinformarile indreptate impotriva RealitateaTV si Digi24 sunt actiuni care nu au nicio legatura cu normalitatea si cu angajamentele Romaniei in contextul european”spune fostul membru CNA, Valentin-Alexandru JUCAN
Vineri, 12 Noiembrie 2010
Administrate de regia Turn Digital, avand playere media si un sistem proprietar de expunere a spoturilor TV in video streaming online puse la punct de Media Direct, campaniile marcilor Cappy, Nestea si Jacobs, de la McCann Erickson si Starcom Media Vest, asteapta fiecare cateva milioane de vizualizari si terminale conectate...
Luni, 09 Februarie 2009
Ramona Sima, Filia Persolva „fata care rezolva”, cu atributii de managing director la Patres, compania de strategie de brand din cadrul International Marketing and Sales Group (IMSG) Bucharest, estimeaza piata de profil la aproximativ 3,5 Mil EUR
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei în Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Miercuri, 18 Mai 2005
Donatia pentru reconstructia si renovarea scolilor, caselor si spitalelor din zonele afectate de inundatii a fost facuta in cadrul campaniei “Realitatea face digul” initiata de Realitatea TV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: