Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Miercuri, 08 August 2007
“Doamna Daniela Krautsack (MD, Magic Moments / MediaCom) a facut un amplu studiu asupra mediei ambientale din diverse tari ale lumii si speram ca macar o parte dintre concluziile acestuia sa le vedem la cea mai importanta manifestare europeana a industriei de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti” a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Gavrilescu - Summit Organizer...
Marti, 07 August 2007
Comitetul director IAA Young Professionals din Romania este format din: Presedinte – Mihnea Miculescu (McCann Erickson), Vicepresedinte – Corina Enache (My Coke TM, RO&MD, Coca-Cola Romania), Secretar – Anamaria Damian (GMP) si doi Directori de Program – Elena Ionita (Strategic Planner, Leo Burnett) si Razvan Crisan (Executive Manager, Oricum)
Luni, 06 August 2007
Prima nominalizata din Romania la APG Creative Planning Awards, Leo Burnett&Target a reusit sa ramana in grupul elor 23 de nominalizati dupa ce a concurat cu 124 de lucrari potrivit Elenei Ionita, Strategic Planner al agentiei de publicitate
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
Vineri, 06 Iulie 2007
Razvan Gavrilescu, Summit Organiser la IAA a afirmat pentru AdPlayers ca numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul European este mai mare decat cel al romanilor
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Luni, 02 Iulie 2007
Itinerariul Caravanei va cuprinde orasele Cluj (17, 18 iulie, Club Kharma), Timisoara (13, 14 august – Filarmonica Banatul), Craiova (17 august – Teatrul Liric Elena Teodorini), Iasi (21, 22 august – Teatrul Luceafarul), periplul incheindu-se la Bucuresti ( 29, 30 august – Iride Park)
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Miercuri, 27 Iunie 2007
Suma reprezinta valoarea sponsorizarii pentru sprijinirea creatiei de filme documentare de catre studenti, la prima editie a concursului de film documentar de scurt-metraj In your 20s. Scene 1. Take 1
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
Joi, 14 Iunie 2007
Cea mai importanta reuniune a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare care va avea loc la Bucuresti ii are printre invitatii de onoare pe Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman...
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Luni, 04 Iunie 2007
La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
Miercuri, 23 Mai 2007
Agentia Publicis Romania a castigat o licitatie regionala pentru Renault, la care au mai participat agentiile Publicis din Turcia si Rusia
Marti, 08 Mai 2007
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic si este destinat clientilor Leo Burnett si publicului pasionat de domeniul comunicarii
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Miercuri, 02 Mai 2007
Pe 7 si 8 mai, la conferintele Olimpiadelor Comunicarii 2007, vor vorbi printre altii, Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Dan Petre (D&D Research), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Mugur Patrascu (iLeo), Gabriela Lungu (THE PRACTICE), Ioana Manoiu (GMP), Tereza Adela JANSEN (BRD), Adrian Botan (McCann Erickson), Nick Hine (Saatchi & Saatchi), Razvan Capanescu (Publicis Romania)
Luni, 16 Aprilie 2007
"Sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie", recomanda juriului EFFIE, Razvan Dumitrescu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners si motiveaza: "Am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men Liga Suporterilor pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client...
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: