Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 17 Iunie 2024
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Miercuri, 25 Aprilie 2012
Estimat de surse adplayers din piata la 300-500.000 euro pe an, Lowe&Partners a castigat contul de creatie si servicii de consultanta strategica, ATL, BTL si comunicare digitala pentru toate produsele retail si corporate ale Bancpost. in urma unei licitatii de publicitate.
Luni, 23 Ianuarie 2012
Estimate de surse adplayers din piata la 300.000 euro pe an, Lowe & Partners si GolinHarris au castigat conturile de servicii integrate de creatie, strategie, BTL, PR si digital pentru Praktiker Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului 2011
Marti, 25 Mai 2010
Incetarea colaborarii cu trustul de media are loc la solicitarea lui Razvan Dumitrescu, si va fi efectiva din 8 iunie
Luni, 21 Decembrie 2009
Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
Marti, 09 Iunie 2009
Primele estimari ale exit poll-ului realizat de INSOMAR au atras o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban pe Realitatea TV: 4.3% rating, adica 500.000 de telespectatori...
Luni, 16 Iunie 2008
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...
Luni, 02 Iunie 2008
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Luni, 14 Ianuarie 2008
In licitatia pentru cont s-au mai prezentat, potrivit agentiei, alte 2 companii de publicitate
Luni, 16 Aprilie 2007
"Sa premieze mai mult rezultatele versus idee, decat rezultatele versus executie", recomanda juriului EFFIE, Razvan Dumitrescu - Deputy Managing Director, Lowe & Partners si motiveaza: "Am fost aproape sa fim descalificati cu Rexona for Men Liga Suporterilor pentru ca n-am avut comunicare conventionala - desi campania a avut un succes demonstrat si apreciat ca atare de client...
Joi, 19 Octombrie 2006
Carmen Lixandru, Managing Director la Media Direction, a confirmat pentru AdPlayers noul director de cumparare de media al agentiei, Mihaela Dumitrescu (foto) i ia locul lui Razvan Varabiescu, care pleaca la Splendid Media
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: