Rezultatele cautarii dupa : "rating"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 »
Rapid-Steaua a fost urmarit la Realitatea Sportiva de 300.000 de oameni din mediul urban
Vineri, 21 Martie 2008
Varful de audienta al emisiunii “Realitatea sportiva” a fost atins la ora 22.56, cand 563.000 de telespectatori din mediul urban urmareau postul Realitatea TV.
Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)
Dansez pentru tine (Pro Tv) a debutat ca lider de piata
Luni, 17 Martie 2008
Pe intervalul 20.29 – 0.32, Pro TV a fost urmarit in medie la nivelul intregii tari de aproape un million si jumatate de telespectatori
450.000 de mii de romani la Romantica si 295.000 la Realitatea TV pentru Costel Busuioc (Hijos de Babel )
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Kanal D a facut marti seara 7,7% market share, pe publicul 18-49 urban
Miercuri, 12 Martie 2008
Postul a inregistrat cu filmul “Alesul Diavolului” (VISITATION), difuzat marti, 11 martie, incepind cu ora 23:15 in medie 1,2% rating si 7,7% market share
''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Romantica a convins 770.000 de romani cu Pavarotti de Banat
Vineri, 22 Februarie 2008

Competitia spaniola “Hijos de Babel” a facut audienta record la Romantica, potrivit postului de televiziune, inregistrand si 700 de mesaje prin intermediul liniei speciale 9409

Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%

Kanal D a avut in  perioada 7-16 ianuarie o cota de piata 4,6% pe 18-49 urban
Joi, 17 Ianuarie 2008

Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5

RECMA publica topul celor mai competitive retele de media, in licitatii
Marti, 15 Ianuarie 2008

Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).

8,8% market share Prima TV, cu Prigoana, in targetul 15-44 ani, urban
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
Audiente medii TV: Rating, Octombrie
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007  - Rating (exprimat in mii persoane)
Audiente medii TV: Cote de Piata (Share), Octombrie
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
Mediile audientelor statiilor TV care cumpara Studiul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), pentru luna octombrie 2007 - Cote de Piata (%, procente )
Lazio-Dinamo a avut varf de 43.2% cota de piata la PrimaTV
Joi, 16 August 2007
Minutul de aur al meciului "Lazio - Dinamo" difuzat la Prima TV pe 14 august 2007 a avut un rating (indice de audienta) de 16.3% si  43.2% cota de piata la 22:22
Media Direction mixeaza televiziunile cu TV Wave
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
NewsIn si-a dublat afacerea
Duminca, 05 August 2007
„Pot sa spun ca valoarea business-ului agentiei s-a dublat de la sfarsitul anului trecut si pana acum”, a afirmat pentru AdPlayers, odata cu lansarea noului site newsin.ro, Alina Lungu - Marketing Manager la NewsIn, vorbind de valoarea la care se ridica in prezent cifra de afaceri a agentiei de stiri din grupul Realitatea-Catavencu
Cât costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
Maria Tudor, ZenithMedia: Piata de media a depasit 400 mil. USD, în 2006
Joi, 11 Ianuarie 2007
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si în 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) în cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta în licitatii
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
« 6 7 8 9 »