Rezultatele cautarii dupa : "rata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Cartea salveaza Romania. 22.000 de cititori Libris.ro au donat Filantropiei peste 20.000 EUR
Joi, 02 Aprilie 2015
 22.000 de cititori ai Libris.ro si Salvati Copiii Romania au facut posibila o noua donatie de peste 20.000 de euro catre sectia de neonatologie a Spitalului Clinic Filantropia
A incheiat cu 3,5 Mil. EUR. Poate cel mai complicat din ultimii 10 ani Imola Zoltan McCann PR
Vineri, 17 Ianuarie 2014
 „2013 a fost un an foarte dificil, poate cel mai complicat din ultimii 10 ani.” Imola Zoltan mai spune: „overall, 2014 cred ca va fi ceva mai bine decat anul trecut”
Aur pentru Why Don't You Come Over? initiata de GMP si Gandul
Luni, 02 Septembrie 2013
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
O mizerie numita campanie pe Uraste.ro
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Mobile marketing de la markeri vizuali la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, moderatorul Tune in
Joi, 24 Noiembrie 2011
 Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers,...
Fosta Whirpool, Violeta Luca este noul director de marketing la Flanco
Miercuri, 31 August 2011

Anterior numirii in functia de director de marketing, Violeta Luca a lucrat 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de Director Comercial.

1 Milion EUR premiu cash si 3 Mercedes SLK in campania X Trade Brokers
Miercuri, 13 Aprilie 2011
 Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in  10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions

Marketing pe Internet cu RCA Ieftin pentru 5 Mil. EUR pe an
Miercuri, 13 Octombrie 2010

Cu peste 33.000 de polite intermediate pe prima jumatate a lui 2010, in valoare de 11 Milioane lei (2,7 Mil.EUR), asigurarile obligatorii furnizate de Pintilie Broker prin RCA Ieftin.ro au ca tinta de vanzari polite de 5 Mil. EUR pana la sfarsitul lui 2010.

Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Afacerea Mutu si noua atitudine Ursus de la Nationala
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu. 
Crazy Toys: lansare cu 30.000 EUR, vanzari online de 587.000 EUR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys (www.crazytoys.ro) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics
Joi, 11 Decembrie 2008
 Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web
Doar cateva siteuri inscrise chiar aveau o strategie coerenta, Emanuel Clonda, Hippos, despre Internetics
Miercuri, 05 Noiembrie 2008

„Migrarea spre eficienta online s-a facut un pic prea repede, intr-o piata in care toti vorbim de cifre, cresteri, predictii dar siteurile din spate nu sunt tocmai ceea ce ne dorim sau ce-si doresc utilizatorii” mai spune Clonda

400.000 de euro pentru scoala, de la Balul de Caritate de Halloween
Joi, 30 Octombrie 2008

Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului

Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Packaging Linco, de Brandient, campanie de lansare – Cap
Luni, 06 Octombrie 2008

Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap

« 4 5 6 7 8 »