Rezultatele cautarii dupa : "raportul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Fabrica Flash (Grup): 1,2 Mil EUR pe 6 luni din 2011, dupa un an intreg cu 2 Mil. EUR in 2010
Luni, 11 Iulie 2011
 Specializata in productie publicitara, Fabrica Flash (Grup) estimeaza la jumatatea anului in curs un business de 1,2 Mil. EUR din tipar de mari dimensiuni, POSM si standuri expozitionale, dupa ce in 2010 a avut o cifra de afaceri de 2 Mil. EUR (8,29 Mil. Lei).
IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

Zile si Nopti ameninta cu iesirea din SNA
Miercuri, 23 Martie 2011
 Intr-un comunicat, editorii publicatiei Zile si Nopti trag un semnal de alarma legat de audienta mica din Bucuresti a publicatiei (6.000 cititori, la tiraj de 49.000 ex) versus ghidul concurent, Sapte Seri, (43.000 cititori, la 44.900 tiraj).

Cristian Parvan estimeaza piata online din 2010 la 24 Mil. EUR, si la 30 Mil. EUR in 2011
Joi, 16 Decembrie 2010
 Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
10 Mil.EUR piata de media online pe 6 luni din 2010
Joi, 16 Decembrie 2010
 Conform Romanian Online Advertising Study realizat de IAB si PricewaterhouseCoopers, piata online autohtona a inregistrat pentru prima jumatate a anului 2010 o crestere a...
Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
Miercuri, 08 Decembrie 2010
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
AdEvolution & Beyond Group are peste 3 Mil. EUR pe prima jumatate din 2010
Luni, 26 Iulie 2010
Parte ale aceluiasi grup, cele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution...
Cum face The Group 50 Milioane EUR cu 1 angajat?
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
Display-urile 3D le-au ingropat pe cele clasice la CeBIT 2010
Joi, 11 Martie 2010
 Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
Divort la varful The Group: Ovidiu Florea paraseste Media Investment si House of Media
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
Joi, 29 Octombrie 2009
 25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
BRANDING AdPlayersREPORT 2009: Raportul Agentiilor de Branding
Joi, 08 Octombrie 2009
 Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
PR AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de PR
Luni, 05 Octombrie 2009
Erata: AdPlayersREPORT 2009 include 19 agentii de relatii publice si 23,5 Milioane EUR
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Marketing Direct: de la 18-19 Milioane EUR in 2008, incotro?
Luni, 10 August 2009
 Potrivit lui Serban Goran, Presedinte la Asociatia Romana de Marketing Direct ( ARMAD ), in prima jumatate a anului 2009, piata de marketing direct a scazut  cu intre 20% si 25% 
Nielsen: Publicitatea in ziarele americane a cazut cu 27,7% in Q1 2009 vs. 2008
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Un raport Nilesen privind cheltuielile de publicitate in SUA pe primul trimestru (Q1) din 2009 mai arata ca totalul investitiilor au scazut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului...
« 3 4 5 6 7 »