Rezultatele cautarii dupa : "ramona"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
KPMG Romania integreaza Ensight Management Solutions si dezvolta Consultanta in Afaceri
Vineri, 02 Octombrie 2020
 „Aceasta integrare le va oferi clientilor nostri vaste resurse in Consultanta in Afaceri, o cultura inovativa si o viziune transformationala care sa ii sustina pe drumul spre succes,” a declarat Robert Maxim, Partner, Ensight Management Solutions.
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
MediaPRO intareste milioanele MAXIM
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
De Halloween, Frici de rontait, de la Cheil Centrade pentru Dr. Oetker
Vineri, 15 Noiembrie 2019
 De Halloween, Dr. Oetker alaturi de agentia Centrade Cheil, a invitat copiii sa vorbeasca despre cele mai mari frici de care au auzit.
Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
Marti, 27 August 2019
 Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Impreuna suntem Antena 1 Headvertising
Joi, 10 Noiembrie 2005
Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
KPMG promoveaza doi noi parteneri in Romania
Marti, 01 Octombrie 2019
 KPMG promoveaza doi noi parteneri in Romania. Gabriel Mihai Tanase (stanga) , Partener Technology & Cyber Security, si Horatiu Mihali(dreapta), Partener Audit, se alatura de la 1 octombrie echipei de parteneri a KPMG in Romania, anunta compania.
Puiul UCPR este gatit la GMP
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind  dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
Apa Nova a lansat „Eroii Orasului”. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
Marti, 03 August 2021
 „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Primele Renault by Publicis Romania
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
« 1 2 3 4 5 »