Rezultatele cautarii dupa : "raluca"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei Copii Sanatosi
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii în rândul copiilor nou nascuti
FCB Bucharest în promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata în colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata în perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii în valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, câstigi ce-i mai bun" si se desfasoara în media prin Universal McCann
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Publicis trimite camerele HP in vacanta
Luni, 17 Iulie 2006
Sub sloganul "Urmatoarea ta poza poate fi cea mai buna", Publicis Romania semneaza promotia pentru camerele HP in perioada 30 iunie - 31 august 2006, campania fiind derulata in media de Optimedia  
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Cap si Next dau viata Biborteni
Marti, 20 Iunie 2006
Campania Biborteni se deruleaza pe TV, print si POSM-uri, iar productia celor 5 spoturi TV, unul de 30 de secunde si 4 de 20 de secunde, s-a ridicat la aproximativ 140.000 EUR
Dan Chisu sedus de Margaritar
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
BT la Cap si Next, fara licitatie
Luni, 12 Iunie 2006
Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
Arctic a ales Loco, fara licitatie
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
Promotie HP de Publicis Romania
Marti, 30 Mai 2006
Campania "Scoate-l din afacere" anunta promotia pentru multifunctionalele HP care se desfasoara in perioada 29 mai - 23 iunie
Scala JWT judeca Evenimentul Zilei
Joi, 11 Mai 2006
Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
Publicis lanseaza OTC-ul Claritine
Vineri, 28 Aprilie 2006
Sub sloganul "Claritine – loveste alergia in plin!", Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul care si-a schimbat statutul in medicament care se elibereaza fara prescriptie medicala (OTC)
Publicis Romania a castigat Campofrio
Joi, 27 Aprilie 2006
"Ideea propusa de Publicis a fost aleasa dintre 13 propuneri si s-a apropiat cel mai mult de obiectivele noastre de marketing", a spus Alina Pene - Marketing Manager, Campofrio
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Veronica Savanciuc: Proiectul Lowe Public Relations este un mare pas inainte in dezvoltarea strategica pe care ne-am propus-o pentru grupul nostru
Vineri, 07 Aprilie 2006
Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
Testimonial  Violet pentru Miorita
Joi, 06 Aprilie 2006
Viloet Advertising a semnat spotul "Testimonial" pentru Miorita de la Vincon Vrancea, executie ce si-a propus sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani