Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 14 Martie 2016
La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
5,5 Milioane de minute vizionate si un nou ICAR pe Scena9 la un an de filme romanesti online CINEPUB
Marti, 01 Martie 2016
La un an de la aparitie, CINEPUB a adus in fata publicului 113 filme romanesti, din care 25 lungmetraje, 41 scurtmetraje, 27 documentare si 20 de animatii.
Luni, 27 Aprilie 2015
“Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
Marti, 09 Octombrie 2012
Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.
Joi, 09 Februarie 2012
Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious / Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Marti, 17 Ianuarie 2012
Ex Client Service Director la DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
In timp ce TVR a renuntat la Splendid Media pe fondul unor mari facturi de incasat, agentia Odyssey Communication controlata de Diana Flutur si Dinu Patriciu are de dat regiei Splendid Media aproximativ 600.000 lei (in jur de 125.000 EUR)
Luni, 03 Octombrie 2011
De 10 ani in publicitate, Radulescu se despartea de fosta agentie la inceputul acestui an, in ultima perioada preferand sa lucreze pentru proiecte proprii.
Luni, 19 Septembrie 2011
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila
Miercuri, 30 Martie 2011
Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.
Vineri, 04 Februarie 2011
Elena Radulescu (foto) este noul Sales & Marketing Director, iar Roxana Paun este noul Brand & Marketing Manager la Continental Hotels
Joi, 21 Octombrie 2010
Premiile Piata a acordat un numar de 41 de trofee pentru cele mai bune produse si servicii din industria bunurilor de larg consum, dupa un concurs cu 534 candidaturi
Miercuri, 21 Iulie 2010
„GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de publicitate sprijina proiectele Asociatiei Generatia Verde, atat prin dezvoltarea la nivel creativ al campaniiilor din anul 2010, cat si prin actiunile de promovare si...
Luni, 23 Noiembrie 2009
Fondatorii primului post de radio independent din Romania, Uniplus Radio (fost Unifan), in prezent devenit Magic FM, isi revendica Piata Universitatii la 20 de ani de la prima...
Luni, 21 Septembrie 2009
Despre ADOR 2009, cu Dragos Radulescu, Creative Director la agentia de publicitate DRAFTFCB
Luni, 10 August 2009
Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Miercuri, 29 Aprilie 2009
Spoturile „Guma” si “Soprana” sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie, campania fiind completata de o platforma de BTL si de un program trade...
Luni, 27 Aprilie 2009
Duminica, 24 aprilie, intre orele 15:30-18:00, pe target comercial, Cronica Carcotasilor a adus pentru postul Prima TV 2.7% rating si 12.4% cota de piata, in vreme ce „Duminica...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: