Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Iulie 2022
Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de...
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Din Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
Joi, 12 August 2010
Compania a scazut in 2009 cu aproximativ 12 % comparativ cu 2008, cand agentia de servicii de marketing si comunicare integrata inregistra o cifra de afaceri de 17,3 milioane EUR
Marti, 27 Aprilie 2010
„Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360
Joi, 30 Aprilie 2009
Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
Marti, 26 Februarie 2008
Agentia semnat un contract de afiliere cu CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development
Joi, 07 Februarie 2008
Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
În doua note pentru editori în comunicate de presa apartinând companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising îsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta D’Arcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media - serviciile de media
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: