Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 14 Decembrie 2016
Potrivit reprezentantilor de marketing ai companiei Grupul Media Camina (GMC), care opereaza licenta de emisie a postului de radio, in perioada 17-27 decembrie, in Piata Universitatii se va construi primul oras in care sunt invitati toti cetatenii care vor sa faca bine, dar si cei care au nevoie de ajutor.
Vineri, 09 Decembrie 2016
Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Vineri, 09 Decembrie 2016
„Nu-i lasa pe altii sa aleaga pentru tine! Iesi la vot” se incheie filmul care a inregistrat deja peste 16 mii de redistribuiri doar pe facebook, la 18 ore de la publicare.
20.000 de pacienti si familiile au avut ingrijire paliativa gratuita HOSPICE Casa Sperantei din 1992
Joi, 08 Decembrie 2016
Companiile care doresc sa sprijine activitatea HOSPICE Casa Sperantei pot redirectiona, fara niciun cost, pana la 20% din impozitul pe profit pentru sustinerea ingrijirii paliative pe pagina 20.hospice.ro
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Luni, 24 Octombrie 2016
Titlul de "Agency Network Of The Year" a fost castigat pentru a treia oara in patru ani de participare la Festivalul Golden Drum 2016
Marti, 18 Octombrie 2016
Camera Deputatilor a adoptat cu 237 de voturi „pentru” propunerea legislativa 1 Iunie zi libera nationala
Marti, 18 Octombrie 2016
(Actualizare 12.00) Moderata de Edy Uzunov, unul din fondatorii Rotenberg Uzunov, prima galerie de arta radio de pe 96.9 FM ii are ca invitati la prima editie pe Mihai Rotenberg, partenerul lui Uzunov in managementul de arta, alaturi de Radu F Constantinescu, si debuteaza in eMiercuri, 12 Octombrie 2016
Preluat si de Cotidianul condus de Cornel Nisorescu, Catalin Tolontan toaca in Gazeta Sporturilor taierea taxei publice de Televiziune si trecerea cheltuielilor la bugetul controlat de Guvern.
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Luni, 19 Septembrie 2016
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat initiativa Itsy Bitsy si Autoritatii Nationale pentru Protectia Dreptului Copilului si Adoptie pentru difuzarea la radio si TV, in calupurile publicitare, a unui mesaj despre importanta timpului de calitate parinte-copil
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Vineri, 09 Septembrie 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat pe siteul asociatiei cifrele de difuzare aferente perioadei aprilie-iunie 2016 pentru cele 96 de publicatii care au depus declaratiile in conditii reglementate.
Marti, 06 Septembrie 2016
Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Luni, 05 Septembrie 2016
Cu 14,4% la nivel national, 14,2% in mediul urban si 16,0% in Bucuresti – conform datelor celui de al doilea val de masurare a audientelor radio, valul de vara din 2016, postul public anunta cel mai mare market share pe canale radio, pe toate mediile de rezidenta.
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Joi, 04 August 2016
Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
Marti, 28 Iunie 2016
„Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: