Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Joi, 05 Septembrie 2013
Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.
Joi, 05 Ianuarie 2012
„Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Luni, 20 Iunie 2011
Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Miercuri, 18 Mai 2011
Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
Marti, 26 Aprilie 2011
Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
Miercuri, 13 Aprilie 2011
Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in 10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions
Joi, 22 Iulie 2010
Oficialii de comunicare ai postului public de radio au afirmat pentru AdPlayers ca portalul radioromania.ro a fost dezvoltat intern, insa in privinta publicitatii acestia nu au facut...
Luni, 21 Iunie 2010
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.
Vineri, 27 Noiembrie 2009
Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Marti, 13 Octombrie 2009
Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Vineri, 18 Septembrie 2009
Doua productii ale radioului public, "Planeta Mediocrilor", de Ioan Grosan, regizata de Attilla Vizauer, si "Visarion,...
Vineri, 21 August 2009
„Chiar daca perioada dificila prin care trece piata de media inca nu s-a incheiat, actionarul majoritar a decis continuarea planului de investitii concomitent cu...
Luni, 10 August 2009
Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Sambata, 08 August 2009
Care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata de un operator de telefonie mobila pana pe 31 ale lunii, cand operatorul respectiv incaseaza factura la 2...
Joi, 30 Iulie 2009
Agentiile isi pot inscrie in festivalul de publicitate reclamele expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, si care nu au concurat in cadrul competitiei in anii trecuti
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: