Rezultatele cautarii dupa : "radio online"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
Campania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat
Alecu recupereaza presa de la Ispas. Midas pierde, Goldbach castiga Gazeta de Sud si tinteste 500.000 E
Joi, 05 Septembrie 2013
 Alin Alecu recastiga pentru Goldbach increderea in Gazeta de Sud in defavoarea Midas Media fondata de Silviu Ispas si estimeaza inclusiv proiectele viitoare vanzari de 500.000 euro pe grup.

 

Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
BRAT a aprobat cotizatia membrilor pe 2012 si noua clasificare a marcilor monitorizate
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
Newcast (Zenith Media) Pentru Oameni Mari (ING)
Luni, 20 Iunie 2011
 Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Monitorizare de brand pe 12.500 de pagini Facebook
Miercuri, 18 Mai 2011
 Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
500-600 Mii EUR creatie si media pentru vinurile Domeniile Tohani, la Violet
Marti, 26 Aprilie 2011
 Estimat de AdPlayers la 500.000 – 600.000 EUR contul de creatie, strategie si media al producatorului si distribuitorului de vinuri...
1 Milion EUR premiu cash si 3 Mercedes SLK in campania X Trade Brokers
Miercuri, 13 Aprilie 2011
 Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in  10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions

Noul portal Radio Romania nu are inca publicitate
Joi, 22 Iulie 2010
 Oficialii de comunicare ai postului public de radio au afirmat pentru AdPlayers ca portalul radioromania.ro a fost dezvoltat intern, insa in privinta publicitatii acestia nu au facut...
Doua agentii de PR din Romania nominalizate in finala Cannes Lions 2010
Luni, 21 Iunie 2010
 Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Radio Lynx sau Lynx TV live?
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.

 

Licitatie Mega Image, la GMP si Webstyler
Vineri, 27 Noiembrie 2009
 Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
DBV Media House ramane fara Realitatea, dar pastreaza OTV si Music Channel
Marti, 13 Octombrie 2009
 Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Radio Romania, in finala competitiei de media Grand Prix Europa 2009
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Doua productii ale radioului public, "Planeta Mediocrilor", de Ioan Grosan, regizata de Attilla Vizauer, si  "Visarion,...
Reorganizare – restructurare si investitii la Realitatea Catavencu
Vineri, 21 August 2009
 „Chiar daca perioada dificila prin care trece piata de media inca nu s-a incheiat, actionarul majoritar a decis continuarea planului de investitii concomitent cu...
Proiect Tchibo 60 ani, de Propaganda. Banii la Mediaedge:cia.
Luni, 10 August 2009
 Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Ne combinam la o restrictionare de publicitate in weekend?
Sambata, 08 August 2009
 Care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata de un operator de telefonie mobila pana pe 31 ale lunii, cand operatorul respectiv incaseaza factura la 2...
ADOR prelungeste inscrierile pana la 7 august 2009
Joi, 30 Iulie 2009
Agentiile isi pot inscrie in festivalul de publicitate reclamele expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, si care nu au concurat in cadrul competitiei in anii trecuti
« 1 2 3 4 5 »