Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Martie 2009
Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Joi, 21 August 2008
Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor -
Luni, 04 August 2008
Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...
Miercuri, 04 Iunie 2008
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
Marti, 19 Februarie 2008
Miscarea are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina
Marti, 22 Ianuarie 2008
Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a...
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Joi, 09 August 2007
O editie speciala de napolitane Alka se promoveaza cu Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, agentie care a castigat recent contul de napolitane in urma unei licitatii, pentru campania pe Internet campania fiind derulata de Ninespices si MediaCafe
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Miercuri, 13 Iunie 2007
Cel mai mare producator de dulciuri din lume - Cadbury Schweppes, anunta ca a achizitionat 93.32% din actiunile Kandia-Excelent S.A., una din cele mai importante companii din domeniul dulciurilor pe piata romaneasca estimata la 300 Mil. EUR
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Membrii CNA au votat în sedinta de ieri modificarile privind publicitatea în Codul Audiovizualului, ca urmare a discutiilor avute intre IAA si CNA, noile modificari urmând sa intre în vigoare, pe rând, începând de peste o luna de la publicarea în Monitorul Oficial
Luni, 19 Februarie 2007
Alexandra Gatej (Unilever), Daniel Gavrila (Independent), Narcis Horhoianu (P&G) Marina Zara (McDonald’s) spun ca actuala editie EFFIE 2007 va fi una mai buna
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
Miercuri, 14 Februarie 2007
Calin Clej este noul CSD Marketing Manager pentru România în cadrul PepsiCo International, coordonând întreaga strategie de brand pentru Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X, Mountain Dew, 7 UP si Mirinda
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: