Rezultatele cautarii dupa : "puterea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Webstyler a luat primul premiu Interactive din Romania la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Agentia Online a castigat Silver Drum pentru  “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”, lucrare care a facut parte din campania online integrata pentru referendum a presedintelui suspendat Traian Basescu
Publicitatea romaneasca in perioada comunista
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
„Au impresia ca totul începe cu ei” Marian Petcu, Conf. dr. la Universitatea din Bucuresti, despre specialistii nostri în comunicare
Marti, 28 August 2007
„Specialistii nostri nu au cultura comunicationala, nu au repere culturale din profesia lor, au impresia ca totul incepe cu ei”, a afirmat, pentru AdPlayers, Marian Petcu - Conf. dr. la  Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea din Bucuresti , autor al titlului „O istorie Ilustrata a Publicitatii Romanesti” si al viitoarei carti...
'AdOr traieste din inertie. Din entuziasmul anilor frumosi', Dan Moldovan si Adrian Tuluca (Propaganda), la AdOr 2007 Exclusiv
Joi, 31 Mai 2007
Dan Moldovan (foto) Director de Creatie si Adrian Tuluca – Director Executiv la Propaganda sunt de parere ca “Pe masura ce timpul trece, AdOr-ul, din nefericire, imbatraneste. AdOr, spun  ei, "nu mai e resimtit ca un fenomen, ca pe o forta care duce publicitatea inainte. Din diverse motive, Ad’Or-ul si-a pierdut din personalitate"
Asociatia IAB Romania vs IAB Romania, cu Victor Dobre, (International Advertising Association / IAA - Romania
Joi, 10 Mai 2007
"Sfatul meu ar fi ca domnul Faryna sa accepte cat mai repede propunerile IAB Romania si sa coopereze neconditionat. Riscurile pe care si le asuma denigrand sunt foarte mari. E mai bine sa fii IN autobuz decat SUB autobuz (parafraza unui proverb britanic)".
Pozitionarea de brand în 400 de pagini, 100 de exemple si 40 de spoturi
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management  din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
1,2 Mil. EUR în Sound, Light and Vision
Vineri, 09 Martie 2007
Guvernul Olandez a contribuit cu 750.000 EUR la o investitie de 1,2 Mil. EUR în noul sediu central al Paradigma Group, grup de companii care a furnizat echipament si suport tehnic pentru evenimentele unor artisti precum Sarah Brightman, Patricia Kaas, Smokie, Duran Duran, DJ Tiesto, Shakira, Depeche Mode sau The Duke Ellington Orchestra
Miami Ad School la Graffiti BBDO
Luni, 05 Martie 2007
Sergey Sidorov, profesor la Miami Ad School - cea mai prestigioasa scoala  de advertising din lume, potrivit Graffiti BBDO, a tinut în agentia de publicitate de la Bucuresti un training de art direction la care au participat 12 oameni de creatie
OMD si Starcom Media Vest, în fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar în topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Fost Director de Marketing si Vânzari la Daewoo este numit Country Manager Mazda pentru România
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Cristian Rigu, 33 ani (foto) a fost numit Country Manager Mazda pentru Romania, unde se va ocupa de dezvoltarea retelei de dealeri Mazda Central and South East Europe în România, dupa ce a fost Director General de Marketing si Vânzari pentru Daewoo Automobile
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Libertatea si ProSport: 45% în Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  îsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi însotita de o comunicare puternica atât în mediile conventionale, cât si la nivelul raftului
Lucrati cu V.I.A.GRA Advertising ?
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia  V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din România"
Zeci De Mii De Euro, din ComunicateDePresa în Ro
Marti, 08 August 2006
Comunicatedepresa.ro atrage 10.000 de abonati si mai mult de 30% din cifra de afaceri cumulata a agentiilor de relatii publice NewMedia Agency si NewMedia PR, cele doua companii având în acest an, ca obiectiv, depasirea cifrei de afaceri de 100.000 EUR
Strategii de promovare utilizate de presa româna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate în limba româna ori bilingve, iar populatia României era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cât erau estimati cu 11 ani în urma, în anul 1899
« 7 8 9 10 11 »