Rezultatele cautarii dupa : "pur"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Trilulilu renunta la F5 X Media si Beyond pentru a-si vinde singur publicitatea
Marti, 11 Mai 2010
 Dupa 8 luni de la inceperea parteneriatului de reprezentare media non exclusiva semnat cu F5 X Media, Trilulilu renunta la regia de vanzari F5 X Media, si va internaliza complet...
Viata, iesita din tipar versus Zilnic, iesit din tipare: Romania Libera 2010 vs Evenimentul Zilei 2004
Marti, 16 Martie 2010
 Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004...
Noul Ciuc Expertii: creatie - Ogilvy&Mather, si media - Universal McCann
Marti, 24 Noiembrie 2009
 Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
Premii de Internet sau Branding, Marketing si Advertising?
Marti, 17 Noiembrie 2009
 Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
Clasamentul agentiilor de media – publicitate din Romania?
Vineri, 25 Septembrie 2009
 AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Demisia e Demisie Serban Goran, fost Presedinte ARMAD
Marti, 01 Septembrie 2009
  „Tot ce s-a intamplat legat de RODIRECT acum, mai putin amanarea, mi le asum in totalitate”, a spus Goran, care nu incearca sa se eschiveze de raspundere. „Votul este statutar” a spus el referindu-se la votul din Adunarea Generala ARMAD
Venirea lui Nistorescu n-a crescut audienta cotidianul.ro
Miercuri, 05 August 2009
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Cine se fura, se da spaga, se intorc bani in publicitate?
Sambata, 25 Iulie 2009
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda...
Din culisele plecarii Cosmote fara pitch de la Mindshare Bucuresti si Bold Ogilvy Atena la Media Investment
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de...
ADOR versus PENTAGRAM. Asemanare sau copie?
Miercuri, 13 Mai 2009
 Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
Rate Card si Rebate - Spaga de 25-30%
Marti, 12 Mai 2009
 Cel putin trei agentii de media de pe piata romaneasca practica in publicitatea online, dupa un discount de volum de 50%, rebate-uri intre 25 si 30% si discount de regie de 15-30%. Ce mai ramane?
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
DDB Bucuresti a dat afara din sanul agentiei 5 oameni
Miercuri, 18 Martie 2009
Reprezentand un procent de aproximativ 20% din echipa agentiei, cei care au vrut mai multe lamuriri din partea managementului companiei au fost informati luni dimineata (16 martie) ca au...
Key Visual Effie 2009 - replica de freelancer
Joi, 12 Martie 2009
 „Suntem ieftini si rezolvam probleme de comunicare pe care dumneavoastra nici macar nu le mai intelegeti”, spune dupa 7 ani de promo-uri tv Tudor Dumitrascu, freelancer care mai adauga: "Cum mai facem un spot daca n-avem macar 30000 de euro de ars? E greu, dar se poate, stiati asta? Cu numai 2000 de pilda.."
Key Visual Effie 2009, de Sorin Predescu
Miercuri, 11 Martie 2009
 Despre concursul de creatie pentru key visualul Effie 2009, cu Sorin Predescu, 14 ani de creatie in publicitate si Director de Creatie, Candiso
Svetlana Bulacu a parasit Cosmote pentru Propaganda
Miercuri, 25 Februarie 2009
 Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Atelierul Virusad se mandreste cu creatia Saatchi & Saatchi
Vineri, 20 Februarie 2009
Atelierul de creatie este fondat de Raluca Ciupercescu si Cosmin Mihai, ambii fosti angajati, printre altele, ai agentiilor de publicitate Saatchi & Saatchi si mai apoi Lowe &...
UAPR taie robinetul AdMarket de PR pentru 3-4 agentii
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
« 3 4 5 6 7 »