Rezultatele cautarii dupa : "punctele"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Chemate la CNA: Vodafone Supernet, Pest Repeller, Maybelline, Colon Protect, Detrical
Miercuri, 17 Februarie 2016
 
CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
Luni, 07 Decembrie 2015
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Tipareste de un sfert de secol. Cu 27,6 Mil.EUR anul trecut, Infopress Group vrea 32 Mil. EUR in 2015.
Luni, 11 Mai 2015
 La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
Comunicare si rebranding cu GMP PR si The Cell. 500 Mii EUR pentru repozitionare in constructii
Miercuri, 18 Decembrie 2013
 Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului.  Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
CNA, RAC
Masa rotunda CNA - RAC - PRISA pe comunicarea comerciala a suplimentelor alimentare
Vineri, 18 Octombrie 2013
 Reprezentanti ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA), ai Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) si ai Patronatului Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA), s-au intalnit in data de 16 octombrie - Ziua mondiala a alimentatiei, in jurul unei mese rotunde pentru a  dezbate Particularitatile comunicarii comerciale pentru suplimentele alimentare.
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Realitatea TV ramane in ARMA
Joi, 21 Martie 2013
 Participantii la Adunarea Generala ARMA care a avut loc miercuri, 20 martie, au decis prin vot ca pronuntarea cu privire la excluderea Realitatea Media din cadrul Asociatiei sa nu aiba loc in aceasta sedinta.
Top 3 agentii de media performante din Romania: Zenith, Media Investment si Starcom Media Vest.
Joi, 14 Februarie 2013
Realizat de compania de cercetare de media RECMA, conform evaluarii calitative a performantelor de media locale cuprinse in Global Network Diagnostics Report, primele 3 agentii de media de pe piata din Romania sunt Zenith Media (Locul 1), Media Investment (Locul 2) si Starcom Media Vest (Locul 3).
OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013
 Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Incepe Scoala IAA de Marketing si Comunicare. Primul si al doilea modul cu 1.500, respectiv 2.500 euro
Miercuri, 31 Octombrie 2012
 Adresate in principal specialistilor din marketing si comunicare, IAA a demarat inscrierile pentru Modulele 1 si 2 ale Scolii IAA de Marketing si Comunicare. Acestea au loc in perioada 29 octombrie – 23 noiembrie, cursurile urmand sa inceapa in luna decembrie 2012.
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Ortacii RMGC invinsi in Piata Victoriei. Craterul Rosia Montana va fi mai mare decat cel filmat!
Miercuri, 27 Iunie 2012

“Viitoarea exploatare de la Rosia Montana va fi de cateva ori mai mare decat cea filmata in spot!” a declarat Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya, care a semnat campania impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana

2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Cont de 80-100 Mii EUR Mercedes-Benz Romania, la GolinHarris
Luni, 21 Mai 2012
 Agentia de comunicare din grupul Lowe a castigat contul in urma unei licitatii demarate la inceputul acestui an

National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Buget: 500.000 EUR. Piata: 1,5 Mil. Hectolitri. Staropramen intra pe piata Ursus, Holsten si Ciuc.
Miercuri, 20 Iulie 2011
 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).

« 2 3 4 5 6 »