Rezultatele cautarii dupa : "puncte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
 4.1 puncte de rating si 17.9% cota de piata in target comercial pe Cautam primar, model european
Marti, 24 Mai 2016
 Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
12.9 puncte de rating si 37.9% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent, Pro TV
Luni, 23 Mai 2016
 Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
Luni, 16 Mai 2016
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
1 din 5 romani din publicul comercial s-a uitat la Liverpool – Dortmund ( Pro TV )
Vineri, 15 Aprilie 2016
 Calificarea Liverpool a avut 7.3 puncte de rating si 20.8% cota de piata in publicul comercial la PRO TV
Ancheta zaharului la Pro TV: 3.8 puncte de rating si 14.5% cota de piata in publicul comercial
Miercuri, 06 Aprilie 2016
 Ancheta dulce despre realitatea amara a zaharului a atras 3.8 puncte de rating si 14.5% share in publicul comercial la “Romania te iubesc” de la Pro TV
Buyer Brain Romania invitata sa vorbeasca la Forumul Mondial de Neuromarketing in Dubai.
Luni, 04 Aprilie 2016
 Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul caruia voi vorbi despre impactul pe care noile tehnologii il vor avea asupra industriei cercetariide marketing si asupra comportamentului consumatorului.
Ancheta pe violenta domestica la Pro TV. 1 din 5 romani din publicul comercial, la Romania te iubesc!
Luni, 28 Martie 2016
 Ancheta Romania, te iubesc! a inregistrat 6.7 puncte de rating si 20.7% share pe segmentul publicului comercial
TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 19 Martie 2016
 La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
Luni, 14 Martie 2016
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
TV
Dinamo – Steaua a facut Pro TV lider de audienta. 10.6 rating si 21.9% share in publicul comercial
Vineri, 04 Martie 2016
 
Spoturile TV Pest Repeller si Maybeline oprite. CNA solicita intrarea in legalitate.
Joi, 18 Februarie 2016
 CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual  (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
15 spoturi publicitare pentru medicamente si ingrijire in vizorul CNA
Luni, 08 Februarie 2016
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015
Joi, 30 Iulie 2015
 Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.

Steaua – Partizan / PRO TV: 11.9 puncte de rating si 32.3%, cota de piata in publicul comercial
Joi, 30 Iulie 2015
 Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.

Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Cea mai buna audienta Romania, te iubesc! 10.6 rating, 26% market share in public comercial
Joi, 13 Noiembrie 2014
 Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
De la libertatea privitului la TV, la plimbarea libertatii pe ultimul drum
Luni, 11 August 2014
 Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
Publicitatea atrasa de Steaua la Pro TV: 37 de marci, 453 GRP-uri. Estimari de 100.000 EUR
Vineri, 25 Iulie 2014
 Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial

 

« 7 8 9 10 11 »