Rezultatele cautarii dupa : "puncte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cora deschide primul HiperCard
Vineri, 07 Aprilie 2006
Notorious Advertising a realizat sub sloganul "E HiperSimplu sa castigi!", campania si evenimentul de lansare pentru primul card de fidelitate al unui hipermarket din Romania
Victor Dobre: O procedura de verificare a cifrelor impotriva cosmetizarilor involuntare
Joi, 06 Aprilie 2006
Despre EFFIE Awards Romania - Victor Dobre (foto), Managing Director, Scala JWT
EFFIE 2006 departe de ochii presei?
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Internetul a devenit sursa principala de informare Ilco Kwast
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Emilian Arsenoaiei: Cea mai consistenta agentie din Romania
Joi, 09 Februarie 2006
Executivul de creatie de la GMP spune ca se bucura ca agentia si-a gasit loc printre finalistii AdPrint si ca "a reusit sa fie cea mai consistenta agentie din Romania"
Adrian Botan: Nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival
Joi, 09 Februarie 2006
Directorul de creatie McCann spune ca a ales sa inscrie la AdPrint 2006 o singura lucrare, MTV, pentru ca a vrut sa dea un mesaj de calitate pietei
AdPrint a premiat si romani
Miercuri, 08 Februarie 2006
Singurii creativi romani premiati provin de la McCann Erickson, in clasamentul agentiilor romanesti fiind GMP – 8 puncte, Saatchi & Saatchi - 6 puncte, McCann Erickson , adviser | chillimedia si Cohn&Jansen (cate 5 puncte fiecare), Lowe&Partners si DDB cu cate 1punct
141 si MindShare au relansat Viceroy
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
Noul PR Graffiti BBDO: Pleon Graffiti
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
Dan Moraru, Presedintele Graffti BBDO Group Romania spune ca specialistul de PR afiliat al retelei Pleon opereaza sub umbrela grupului Graffiti BBDO si poate deveni in cursul acestui an o companie distincta
COSMOTE: cele mai mici tarife
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
141 Romania trece pe marketing integrat
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
Ierarhiile creativitatii media publicate in The Gunn Report for Media 2005
Marti, 15 Noiembrie 2005
Raportul care scoate la lumina clasamentul creativitatii mondiale in media, a desemnat OMD "Cea mai creativa agentie de media din lume" si Publicis Groupe Media "Cea mai creativa retea de media din lume"
TV, TVR
A fost o graba ciudata- Serban Ciusca, Managing Director, ARBOmedia
Marti, 01 Noiembrie 2005
"Intentionam sa contestam acest rezultat" spun oficialii ARBOmedia referitor la rezultatul licitatiei TVR pentru administrarea spatiului de publicitate al celor patru canale publice pentru urmatorii trei ani
Gala Societatii Civile si Internetics se intorc la Millenium Communications
Marti, 25 Octombrie 2005
Cele doua evenimente organizate pana in acest an de Asociatia de Comunicare Ethos isi vor schimba de la anul calendarul de desfasurare in mai respectiv octombrie
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Prima nominalizare internationala a micii noastre agentii
Luni, 17 Octombrie 2005
"Scurt si la obiect" cu Lucian Georgescu, Chief Creative Officer si Presedinte GAV/Balkanski, despre Golden Drum 2005
Bine organizat ca eveniment dar ciudat ca si competitie
Miercuri, 12 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 - Andrei Bortun, General Manager, Millenium Communications
'Nu a fost vreo mare surpriza pentru noi'
Marti, 11 Octombrie 2005
Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
McCann Erickson Romania este agentia anului la Golden Hammer 2005
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)