Rezultatele cautarii dupa : "puncte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Velvet Media a castigat licitatia outdoor pentru Cocor Channel
Marti, 03 Iunie 2008

“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat  Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.

Punct Card, BRD, din nou de la ADDV Euro RSCG
Luni, 26 Mai 2008

ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card

Director de Creatie GMP, Carmen Tiderle intra in concediu la Leo Burnett
Miercuri, 21 Mai 2008

Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache

 

Dansez pentru tine (Pro TV) - varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata, pe public urban
Marti, 15 Aprilie 2008

Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata

Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Eltrix propune semne urbane in Bucuresti
Miercuri, 09 Aprilie 2008

Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti

Pe 1 Aprilie, 'Inima de tigan' (Acasa TV) a batut 'Din Dragoste' (Antena 1) pe publicul feminin 15-49 ani
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...
IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

'Traiasca capra vecinului!' Felix Tataru, Presedintele IAA, despre IAA Excellence Awards
Vineri, 28 Martie 2008
Cu peste 700 de invitati la prima editie, presedintele IAA Romania crede ca prima editie si-a atins obiectivul de a premia excelenta in comunicare si incheie cu „Traiasca capra vecinului” probabil esenta...
Dansez pentru tine 2 (ProTv): 12,3% rating si 32,2% share in minutul de aur, pe 18-49 urban
Luni, 24 Martie 2008
Dansez pentru tine (Pro Tv) a debutat ca lider de piata
Luni, 17 Martie 2008
Pe intervalul 20.29 – 0.32, Pro TV a fost urmarit in medie la nivelul intregii tari de aproape un million si jumatate de telespectatori
450.000 de mii de romani la Romantica si 295.000 la Realitatea TV pentru Costel Busuioc (Hijos de Babel )
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Spotul TV Ciucas - Iarna in primele doua din 160
Vineri, 15 Februarie 2008
Potrivit unei vcercetari daedalus Consulting, spotul TV „Ciucas Iarna”, semnat de agentia de publicitate Gavrila & Asociatii, se situeaza intre primele doua reclame care au atins cel mai...
Notorious lucreaza pentru Yourweekend
Sambata, 02 Februarie 2008
Yourweekend este o societate specializata in conceperea si organizarea de activitati tematice, sub forma unor cadouri originale si personalizate, prezenta deja in  Belgia, Olanda, Spania, Germania, Italia, Portugalia, Elvetia, Marea Britanie, SUA si Franta
''Aberatia  ''noi suntem eficienti, nu creativi'' (..) este o tampenie incomensurabila'' Adrian Preda, Leo Burnett
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
„Aberatia „noi suntem eficienti, nu creativi”, pe care o mai citesc din cand in cand, pe website-urile sau publicatiile de profil, sau „pe noi ne intereseaza eficienta, nu...
De 14 ani in agentia Graffiti BBDO, Sorin Psatta integreaza acum comunicarea in BBDO Group Romania
Marti, 29 Ianuarie 2008

Sorin Psatta este acum Integrated Communication Director, BBDO Group Romania, structura din care fac parte un numar de trei agentii si o divizie de PR: Graffiti BBDO – agentie de publicitate, Media Direction – agentie de media, Proximity – CRM si Interactive Marketing, Pleon Graffiti – divizie de relatii...