Rezultatele cautarii dupa : "publicul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Conferinta Fake News - Anatomy of Social Mystification pe agenda ARRP si ICCO
Vineri, 09 Martie 2018
Evenimentul care va avea loc pe 21 martie, intre orele 9:30-16:30, la Biblioteca Centrala Universitara „Carol I e adreseaza specialistilor din domeniul comunicarii, oamenilor de presa si altor  categorii profesionale, analizand fenomenul fake news si influentele acestuia asupra mediului economic, social si politic, impreuna cu invitati de prestigiu care vor face...
Ziua Familiei la SKODA din Romania, in primele 5 cele mai bune proiecte ale marcii in lume
Vineri, 09 Martie 2018
 Nominalizat pe lista scurta a celor mai bune proiecte de anul trecut din intreaga retea, „Ziua Familiei la ŠKODA” sta alaturi de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania castigatoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) si KARAVANAQ...
Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 "De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine! Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile” invita cea mai recenta reclama a cunoscutei marci din portofoliul Farmec. 
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Cu 25 de ani pe piata de imprimare profesionala si cu o precizie japoneza, Lider Print & Promotion livreaza sute de mii de produse inscriptionate
Vineri, 02 Martie 2018
 Compania fondata de Rares Voicu, cu expertiza in serviciile de profil  inca din anul 1993, are in portofoliul de clienti de la agentii de pe piata locala de marketing si publicitate pana la companii cu produse industriale si investitori in economie de peste granitele Romaniei. Italia, Spania, Germania si...
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
Documentar Marea Unire - Romania, la 100 de ani. Lansarea Agerpres s-a bucurat de prezenta Casei Regale a Romaniei.
Sambata, 24 Februarie 2018
 La evenimentul desfasurat la CinemaPRO au fost prezenti Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Romane, Alteta Sa Regala Principesa Maria, membri ai Corpului Diplomatic, parteneri ai agentiei, presa centrala, dar si protagonisti ai documentarului
800 elevi cu deficiente de auz sau vorbire au intrat pe platforma Logopedia. Din 2018, va fi larg accesibila.
Marti, 20 Februarie 2018
 Lansata de Salvati Copiii si Fundatia Orange, Logopedia pune la dispozitia specialistilor care lucreaza cu copii cu deficiente de auz si de vorbire 11 jocuri educationale dar si un ghid de bune practici, in care sunt incluse o serie de metode si instrumente digitale de lucru.
1 din 2 romani din publicul comercial au vazut Romanii au Talent!
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Semifinala Eurovision la Salina Turda. Mai multe televiziuni din strainatate doresc sa preia imaginile de la semifinala Doina Gradea, TVR
Vineri, 09 Februarie 2018
 
Nimic de ascuns. Absolut.
Miercuri, 07 Februarie 2018
600.000 de sticle pe zi si "Nothing to hide" (Nimic de ascuns). Absolut.
Doina Gradea, TVR: Echipa TVR a inceput deja pregatirile pentru concursul din Lisabona
Vineri, 02 Februarie 2018
„Echipa TVR a inceput deja pregatirile pentru concursul din Lisabona, astfel incat reprezentantii Romaniei sa beneficieze de toate resursele necesare unei participari cat mai bune” a declarat Doina Gradea, Director General TVR, referitor la finala concursului Eurovision.
Jukebox feat Bella Santiago, RAFAEL & Friends si MIHAI castigatori in a doua semifinala Eurovision Romania
Luni, 29 Ianuarie 2018
 Urmatoarea semifinala a Selectiei Nationale va avea loc duminica, 4 februarie, la Craiova
Doina Gradea, TVR: Marea Finala Eurovision Romania, la Sala Polivalenta din Bucuresti
Sambata, 20 Ianuarie 2018
 Directoarea generala interimara a mai spus ca Eurovision Romania va avea cinci semifinale, pe care postul public le va dedica sarbatoririi Centenarului si multumeste studiourilor teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele in cele cinci orase: Focsani, Timisoara, Turda, Craiova si Sighisoara
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
Marti, 16 Ianuarie 2018
 Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
1 din 10 romani interesati de interviul cu ministrul agriculturii, Petre Daea, la Viata Satului pe TVR 1
Luni, 15 Ianuarie 2018
Interviul cu ministrul agriculturii, Petre Daea, a adus TVR 1 pe prima pozitie in topul audientelor, in care peste jumatate de milion de telespectatori au urmarit Editia speciala de duminica.
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
Vineri, 05 Ianuarie 2018
 Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
« 7 8 9 10 11 »