Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
Vineri, 19 Aprilie 2019
Televiziunea Romana a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obtinand locul I si o mentiune in cadrul Galei Asociatiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional) - organizatie care reuneste 376 de statii TV din 38 de tari si care premiaza cele mai bune productii ale acestora.
Vineri, 15 Martie 2019
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri, interviuri cu personalitati ale...
Marti, 05 Martie 2019
"Selly joaca de ceva timp in liga oamenilor mari. E tot timpul atent la telefon, la mailuri, la deadline-uri. Pune munca pe primul loc" spune in DOR, Irina Tacu care a scris povestea lui *Selly*, cel mai urmarit vlogger din Romania, care a implinit, de curand, 18 ani.
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza”, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Marti, 12 Februarie 2019
“Un brand puternic isi bucura sustinatorii nu doar prin produse si servicii pe masura, ci si aducand in constelatia sa stele indragite de public. Surpriza pe care v-o propunem la inceputul lui 2019 este ca PROFI il aduce mai aproape de dumneavoastra pe Horia Brenciu!” declara Gabriela Sirbu,...
Luni, 04 Februarie 2019
Cu accent pe copntinut disruptiv, VICE este lider in productia si distributia de continut de calitate pentru publicul tanar, cu o acoperire de sute de milioane de tineri in fiecare luna.
Joi, 20 Decembrie 2018
In mai putin de 24 de ore de la lansare, cea mai recenta piesa semnata de 5GANG, „SOS”, a acumulat 1 milion de vizualizari in timp real si a devenit 1 in Trending YouTube, in vreme ce teaser-ul ei, lansat acum doua zile, este #2 in top trending.
Marti, 18 Decembrie 2018
Catedra de media va fi ocupata, rand pe rand, de catre : Alexandra Dimitriu (Managing Director Publicis Groupe Media Bucharest) care va deschide cursul alaturi de Mihai Trandafir (Managing Director Universal McCann), Ștefan Teodorescu (Marketing Strategy & Capability Director Ursus Breweries) care va oferi o intelegere aprofundata a principiilor de marketing.
Joi, 13 Decembrie 2018
„In cadrul acestui proiect ne-am propus sa abordam intr-un mod atractiv o perioada din istoria Bucurestiului si a Romaniei relativ putin cunoscuta de publicul larg si despre care nu se vorbeste destul, mai ales ca este premergatoare Marii Uniri din 1918: ocupatia capitalei de catre armata germana in timpul Primului...
Joi, 13 Decembrie 2018
”Ma bucur sa organizam anul acesta cea de-a doua editie a competitiei Tiriac Trophy. Este un eveniment sportiv de amploare, extrem de asteptat de cluburile de hochei pentru copii. Aducem impreuna copii talentati care, prin experienta dobandita in cadrul competitiilor, sustinuta de disciplina si perseverenta...
Miercuri, 05 Decembrie 2018
Materialul, preluat de la Deutsche Presse Agentur, a fost difuzat de televiziunea germana, chiar de Ziua Nationala a Romaniei, sub titlul « Anexarea Transilvaniei – Romania sarbatoreste aniversarea de 100 de ani ».
Marti, 27 Noiembrie 2018
Cu un continut de ”Aperitive financiare pentru o viata sanatoasa” platforma Money Bistro de la Raiffeisen Bank promite un spatiu virtual dedicat educatiei financiare a romanilor.
Joi, 15 Noiembrie 2018
„Ne vom cunoaste si vom afla ce vor sa faca. In functie de nevoile fiecarui proiect selectat, vom hotara cum ii vom sprijini si vom comunica, dupa obiectivele pe care le urmaresc si competentele fiecarui antreprenor” a declarat pentru adplayers, Andreea Cramer, Director Marketing, segmentul Business, Telekom Romania
Vineri, 09 Noiembrie 2018
In cadrul campaniei, 52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse in continut digital
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Luni, 22 Octombrie 2018
Evenimentul a avut loc la Accademia di Romania in Roma, joi, 18 octombrie, si a fost organizat de Asociatia culturala romano-italiana Propatria, in colaborare cu Ambasada Romaniei in Italia, cu sustinerea Ministerului pentru Romanii de Pretutindeni si a Institutului Cultural Roman.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” –...
Luni, 15 Octombrie 2018
In cadrul concursului, eSky isi provoaca publicul sa ii convinga de faptul ca un prieten drag are nevoie de o vacanta. Acesta din urma poate castiga o vacanta in valoare de 4.500 de lei, iar cel care a facut recomandarea prietenului va castiga de asemenea o vacanta de 4.500 de lei.
2 din 3 afaceri independente nu au un web-site. Own Business Study METRO 2018, de Ziua Afacerii Tale
Miercuri, 10 Octombrie 2018
Derulat si in Romania, studiul international Metro releva faptul ca afacerile independente au nevoie de mai multa vizibilitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: