Rezultatele cautarii dupa : "publicul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BVB a facut prima campanie cu Propaganda
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Schweppes comunica On-line Film Festival
Marti, 30 Octombrie 2007
Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
Premiera Discovery Channel, cu Headvertising si Zenith Media
Luni, 15 Octombrie 2007
Canalul lanseaza o campanie integrata de promovare pentru seria, in premiera, „Cei mai rai”
Amigo Premio. 100% AdVenture
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Prima TV merge pe Brand Care
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Conceptul Brand Care este lansat  impreuna cu celelalte statii membre ale grupului Pro7Sat1, intr-o piata care este in plina ascensiune, si in conditiile in care statiile de televiziune sunt sold out perioade tot mai lungi, in fiecare an
Starcom a câstigat licitatia DM Dacia-Renault
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia Starcom Romania va gestiona contul de marketing direct pentru companiile Dacia si Renault, avand in sarcina atat strategia si implementarea programelor de comunicare directa, cat si strategia de dezvoltare si utilizare a bazelor de date
1 Mil. EUR în promotia co-branded Margaritar – OTP Bank cu Brandstalk si Media Investment
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la  aproximativ 1 Mil. EUR
Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Brandstalk asculta Europa FM
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura în preioada 3 septembrie - 26 octombrie
Interactiunea Brandurilor cu lumea digitala la IAA European Summit
Luni, 03 Septembrie 2007
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Starlink si The Practice au facut Luna împotriva obezitatii
Miercuri, 22 August 2007
„Proiectul “Iunie – Luna impotriva obezitatii” a fost parte a strategiei propuse clientului la sfarsitul anului trecut, atunci cand am castigat si contul de relatii publice”, a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Propaganda repozitioneaza Paduden
Luni, 23 Iulie 2007
Agentia de publicitate Propaganda repozitioneaza Paduden, de la Terapia Ranbaxy, ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Noua Vama Veche a lui Tudor Chirila a cumparat tot publicul 18-30 ani pe Yahoo Messenger
Joi, 28 Iunie 2007
Mihai Fanache (foto), Managing Director la Mediacafe estimeaza, pentru AdPlayers, ca bannerul care va promova noul produs al trupei Vama va avea peste 10 Mil. afisari
Edipresse AS Romania lanseaza Psychologies in octombrie
Joi, 28 Iunie 2007
Revista lunara va fi aparea intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si va avea un tarif lista (rate card) de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate
TEMPO sustine 15 tineri creativi la Cannes Lions, cu un buget care se ridica la aproximativ 20.000 EUR
Joi, 14 Iunie 2007
"Proiectul 15forCANNES este pentru generatia tanara o sansa de a-si creste propria sa valoare si de a impune idei si tendinte noi pe piata", declara Miguel Goncalves, Director de Creatie la Tempo si Project Manager al "15forCANNES"
Noua grila de vara, la Prima TV
Miercuri, 13 Iunie 2007
Campionatul Suporterilor, O vreau pe mama inapoi!, SMURD si Super Nanny ce va reveni in grila de vara sunt doar cateva dintre titlurile anuntate de Prima Tv