Rezultatele cautarii dupa : "publicul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Grey, Propaganda si Tempo, castigatoare la AdPrint 2010
Duminca, 28 Martie 2010
 Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Radio Lynx sau Lynx TV live?
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.

 

Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
SanatateaTV opereaza cu 200.000 EUR si 3.000 de emisiuni
Marti, 02 Februarie 2010
 Cu 3.000 de emisiuni medicale pe Internet care au facut RTL-ul curios la un targ de programe, Sanatatea TV este parte din Sanatatea Media Group, companie care face aproximativ 200.000 eur pe an din media online, PR si comunicare medicala
Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
INSPECTORII LICITATIILOR. Consultantii de media.
Joi, 26 Noiembrie 2009
 Cu peste 15 ani de munca in media si publicitate, consultantii de media sunt oamenii din spatele licitatiilor si a evaluarii agentiilor de media care administreaza bugetele investitorilor in comunicare
Asigurari RCA la Carrefour cu bonus la cumparaturi
Vineri, 20 Noiembrie 2009
 Pe langa polite de asigurare, Carrefour si OttoBroker ofera un bon de cumparaturi de 40 RON pentru asigurarea pe 1 an sau de 20 RON la asigurarea pe 6 luni.
Ambitia Ursus la analiza: O superproductie publicitara, intrata direct in istorie (Sorin Psatta, BBDO) versus Am un vis Mark Walton, Brici
Luni, 09 Noiembrie 2009
 Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici

 

AdPlayers sprijina Personal Branding Seminar IAA, cu Cristina Simion, Alexandra Olaru, Afrodita Blasius si Diana Flutur
Vineri, 30 Octombrie 2009
 IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Primul episod Aniela (Acasa TV): 6,3 rating, si 19,1% cota de piata in target urban, femei, 15-49
Marti, 15 Septembrie 2009
 La nivelul intregii populatii, peste 1.300.000 de persoane au urmarit serialul.
ADOR 2009: Neparticiparea unor agentii nu este explicabila Sorin Psatta & Ema Prisca, Graffiti BBDO
Luni, 14 Septembrie 2009
 Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Venirea lui Nistorescu n-a crescut audienta cotidianul.ro
Miercuri, 05 August 2009
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Hope si Faith ( Kanal D ) a inceput cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul comercial
Miercuri, 05 August 2009
 A treia serie Hope si Faith a debutat la Kanal D cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul 18-49 ani, urban
Kanal D – 100.000 de lei amenda, OTV - 20.000 lei
Joi, 25 Iunie 2009
 Postul de televiziune Kanal D a luat astazi o amenda in cuantum de 100.000 lei, iat OTV una de 20.000 pentru incalcarea legislatiei privind continutul audiovizual
Poveste de familie (Kanal D) pe locul III, in publicul 18-49 urban
Vineri, 19 Iunie 2009
 Pe intervalul orar pe care s-au suprapus (19:29 – 19:54), cu o cota de piata de 10.2% si un rating de 2.3% “Poveste de familie” s-a clasat ieri pe locul trei in topul preferintelor telespectatorilor
1 Milion EUR investiti de Pepsi Americas in Prigat Itsy Bitsy
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Cu o campanie semnata de GMP, miscarea marcheaza intrarea marcii Prigat pe piata sucurilor pentru copii si a marcii Itsy Bitsy 
Fata lui Tata (Kanal D) – primul loc pe 18-49, urban, duminica, 10 mai
Luni, 11 Mai 2009
 Emisiunea gazduita de Cove (Gabriel Coveseanu) a inregistrat duminica o cota de piata de 15,9%  (aproximativ 300.000 de telespectatori,...