Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 28 Iulie 2015
Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat "
Joi, 23 Iulie 2015
„N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Joi, 16 Iulie 2015
Joi, 16 Iulie 2015
Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.
Miercuri, 15 Iulie 2015
Publicitatea online de tip display a scazut cu 7% in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Miercuri, 08 Iulie 2015
Marti, 07 Iulie 2015
Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Sambata, 20 Iunie 2015
3.220 de bilete, 2.768 de participanti la evenimente si 67% romani au fost la Interactive Central and Eastern Europe Festival - ICEEfest 2015.
Vineri, 19 Iunie 2015
Miercuri, 06 Mai 2015
Surse din piata au afirmat pentru adplayers ca reprezentantii Spectacular au fost opriti sa mai deruleze publicitatea la Metrou: “Metrorex ne-a blocat activitatea printr-o interpretare abuziva a contractului, in incercarea de a ne forta sa renuntam la acesta”
Marti, 03 Februarie 2015
Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Miercuri, 24 Septembrie 2014
Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,
Joi, 07 August 2014
Indiferent ca ne aflam la Dristor sau la Aurel Vlaicu sau chiar in tunelul dintre cele doua magistrale de metrou de la Piata Unirii, reclamele apropiate publicului calator devin un excelent mediu de exersare a creativitatii urbane.
Joi, 24 Iulie 2014
In 22 de ani de publicitate am vazut sute de agentii insa doar cateva zeci, inclusiv cele digitale, pot fi luate cu adevarat in considerare in...
Luni, 10 Martie 2014
Daca multe fete frumoase ale publicitatii romanesti incearca sa-si marite independenta prin alte parti ale lumii, avem si una mandra de statutul de romanca. Drapelul romanesc este la loc de frunte la intrarea in cladirea Infinit Solutions.
Joi, 27 Februarie 2014
Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: