Rezultatele cautarii dupa : "publicitatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Print&Sign si Gifts Show au zburat la Romaero. Cine a confirmat aterizarea pe Baneasa?
Vineri, 17 Iunie 2011
Daniela Tarsay, Deputy GM, Euroexpo, estimeaza peste 6000 de participanti. Ce expozanti au confirmat? Konica Minolta, Mozaik Consulting, Mons Medius, Geko,...
Ce sanse mai are Romania la Cannes Lions 2011?
Joi, 16 Iunie 2011
 Felix Tataru (IAA, GMP), Adrian Botan (McCann Erickson), Eliza Rogalski (Tempo group), Corina Bernshutz (Starcom Media Vest), Razvan Capanescu (Publicis Romania ), Claudiu Dobrita (Draft FCB), Bogdan Nitu (Webstyler)

Cum ar fi facut Coca-Cola fericit Adevarul?
Miercuri, 11 Mai 2011

"Tony, Please see below the reason for the cancellation of all our booking orders for your group. It is beyond any understanding and completely unacceptable why a media company with which we have tried to prepare a special project for a special day attacks this client in such a way. 

Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

Mihai Trandafir (McCann) credea intr-o reformulare sau corectare a raportarilor fictive The Group
Marti, 12 Aprilie 2011
 “Credeam ca reactia pe care piata a avut-o anul trecut referitor la aceste raportari fictive va duce la o reformulare sau corectare a...
Legea Publicitatii Stradale: 70% din piata OOH ar putea disparea
Joi, 07 Aprilie 2011
 Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor

Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
Joi, 31 Martie 2011
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Burci vorbeste prima data despre inceputurile publicitatii postcomuniste
Marti, 16 Noiembrie 2010
Cristian Burci, fondatorul uneia dintre primele agentii de publicitate din Romania - Graffiti BBBDO, si al postului Prima TV, va vorbi in cadrul Zilelor Biz despre inceputurile...
Marii antreprenori de top n-au fost recunoscuti Marta Usurelu, Biz
Marti, 16 Noiembrie 2010
 „Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Marketing si comunicare pentru 25.000-35.000 vizitatori unici pe luna
Miercuri, 20 Octombrie 2010
 Infiintat in 2005, AdPlayers incearca sa rezolve o problema de continut careia nu multi jurnalisti reusesc sa-i dea de cap astazi. Iar cifrele arata ca 3.700 de abonati la Alerta...
SOV Stenograma: Nu sunteti liberi, nene. Va convine, lucrati, nu va convine, plecati, ce mare cacat!
Marti, 19 Octombrie 2010
 Sorin Ovidiu Vantu, in dialog cu Sergiu Toader (Realitatea TV) si Doru Buscu, daca textele stenogramelor publicate in EVZ sunt 100% adevarate.
Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Golden Drum a inceput nedorit. Sakan a murit.
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 Cu 33 de ani de publicitate, Dragan Sakan, fondator, proprietar si regional creative director al New Moment – New Ideas Company, New Moment Magazine si Ideas Campus, a trecut duminica la cele vesnice.
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
Titi Amzar despre Ad’Or: Publicitatea autohtona nu s-a bazat pe facut bani prin creativitate
Luni, 04 Octombrie 2010
 „Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”, 
Ad'Or de la creativitate la 3 zile si 3 nopti intrefete
Luni, 27 Septembrie 2010
 Dintr-o competitie a publicitatii romanesti, festivalul ADOR a devenit o intrecere la care se mai intalnesc putine agentii, multe dintre acestea parasind motivul initial al competitiei, cautand parca stralucirea aurului furat in ultimii 10 ani la vechiul Ad'Or
BIZ Top 50 cele mai puternice branduri
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.