Rezultatele cautarii dupa : "publicitatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cine plateste monitorizarea Outdoor? Buget de 45.000 Euro si munca neplatita in folosul clientului.
Vineri, 22 Iunie 2012
 Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Outdoor de 40 Mil. euro. Indoor de 10 Mil. euro. BRAT monitorizeaza publicitatea OOH.
Joi, 21 Iunie 2012
 Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).

 

800 de executivi asteptati la Kotler. Vezi de unde vin cei care vor certificatul Marketing 3.0.
Luni, 21 Mai 2012
 Vezi ce pozitii ocupa in companii si din ce domenii vin cei care au confirmat participarea la evenimentul Marketing 3.0, sustinut de Philip Kotler pe 1 iunie la Bucuresti
De 5 ani in grupul Realitatea, Adriana Liche se desparte de vanzarile Realitatea TV
Vineri, 27 Aprilie 2012
 De peste 15 ani in vanzari de publicitate, din care 5 in grupul Realitatea, Adriana Liche, manager de vanzari proiecte speciale Realitatea TV se desparte de postul de televiziune.

Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

PROFI, pe ultimul drum. O noua abordare sau un spot gandit la betie?
Vineri, 17 Februarie 2012
 Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. Detinem aproximativ 30% cota de piata
Marti, 10 Ianuarie 2012
 „Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

Publicitate outdoor ilegala: In curtea bisericii.
Marti, 03 Ianuarie 2012
 Dorind desfiintarea unui panou amplasat ilegal in curtea bisericii pe o constructie amplasata la randul sau ilegal, (conform unei adrese a Directiei Generale de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti – Directia Control - Serviciul Desfiintari Constructii Ilegale), o parohie din Bucuresti, zona Grozavesti – Caramidarii de sus este asaltata cu o noua propunere de...
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Ema Prisca, Executive Creative Director Grey-G2, este noul Presedinte ADC*RO
Marti, 18 Octombrie 2011
 Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
Graffiti BBDO si-a invitat fondatorul  si 150 de parteneri sa discute despre viitorii 20 de ani
Joi, 13 Octombrie 2011
La aniversarea a 20 de ani de la infiintarea agentiei de publicitate Graffiti BBDO, grupul de marketing si comunicare BBDO Romania si-a chemat fondatorul si peste 150 de parteneri sa vorbeasca despre viitorul industriei in urmatorii 20 de ani.