Rezultatele cautarii dupa : "publicitatii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: 'Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase'
Luni, 11 Martie 2013
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
Sorin Oprescu a dat jos peste 3.900 de panouri publicitare.
Miercuri, 06 Martie 2013
 Invitat la Jocuri de Putere la Realitatea TV, primarul Bucurestiului a mai spus ca vrea sa treaca administrarea publicitatii stradale din Bucuresti de la primariile de sector  la Primaria Capitalei
Nu consumati alimente cu E-uri Dr. Pavel Chirila, despre o industrie de 20 Miliarde de USD.
Marti, 19 Februarie 2013
 „Nu consumati alimente cu E-uri, caci va vor fi date mereu. Refuzati sa le cumparati si ei nu le vor mai produce” este sfatul reputatului doctor Pavel Chirila, privind oprirea fabricarii si vanzarii produselor care contin aditivi alimentari
JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013
 Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Vandalizarea publicitatii 2012. La Multi Ani 2013!
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
 Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Apocalipsa Publicitatii? Sau cum vedem fiecare Nasterea Domnului
Vineri, 21 Decembrie 2012
 Va veni apocalipsa publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului? 
Agentiile de media scoase de pe piata de publicitate. Plata spatiului media prin intermediari interzisa
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 OUG de modificare a Legii Audiovizualului interzice plata achizitiilor prin intermediari.  „Obiectul achizitionarii mentionate la alin. (1) va fi platit direct de catre beneficiarul final al publicitatii televizate radiodifuzorului, in baza facturii ce va fi emisa de radiodifuzor catre beneficiarul final al publicitatii televizate”, spune punctul 6. privind modificarea...
Brand Support invata Micul Publicitar sa comunice
Marti, 27 Noiembrie 2012
 In cadrul programului, micii fani ai publicitatii sunt invatati sa comunice evenimente sau alte activitati dedicate varstei

RCS & RDS: Discovery cere de 3 ori mai multi bani decat in 2005.
Luni, 26 Noiembrie 2012
 „Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Specialistii Guvernului vor modificarea publicitatii in Legea Audiovizualului fara agentii
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
 Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
KFC: Kid Food Captivant. Sau Intruziv?
Vineri, 19 Octombrie 2012
 Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
O mizerie numita campanie pe Uraste.ro
Miercuri, 10 Octombrie 2012
 „Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Fum fara foc. Grupul Publicis infirma negocieri cu Interpublic.
Miercuri, 08 August 2012
Publicis Groupe infirma speculatiile aparute in presa internationala privind angajamente sau negocieri cu Interpublic (Interpublic Group of Cos, IPG). Pozitia grupului de origine franceza vine ca urmare a unui articol aparut in urma cu cateva zile pe blogul editiei electronice a cotidianului de afaceri Financial Times, FT.com (FT.com Alphaville)
Carte in serial: 10 teme de istoria jurnalismului  Marian Petcu (I)
Miercuri, 01 August 2012
 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul...
Criza in presa, adusa de TV.Putini clienti mai sunt interesati sa mearga in tiraje de 10-25.000
Joi, 19 Iulie 2012
 „Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

Reteaua telespectatorilor care n-a auzit de Vodafone. Power tv you OFF.
Miercuri, 04 Iulie 2012
 Cu un buget de media administrat de McCann Erickson, operatorul de telefonie mobila Vodafone se pare ca nu prea vrea “minute” de publicitate de la Antena 1, Antena 2 si Antena 3. Agentia de publicitate pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV in grupul Intact pentru mai multi clienti ai McCann

« 8 9 10 11 12 »